کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سید ناصر حسینی‌بحرینی ده بزرگ آزاده هشت سال جنگ تحمیلی و مولف کتاب پایی که جاماند

سید ناصر حسینی‌: فاصله از منش شهدا ذلت می‌آورد

21 مرداد 1399 ساعت 21:14

سید ناصر حسینی‌بحرینی ده بزرگ آزاده هشت سال جنگ تحمیلی و مولف کتاب پایی که جاماند: این تفکر و منش جهادی را روی دست می‌گیریم، اگر امروز مردم در شرایط سخت به سر می‌برند و در اوج مشکلات هستند، به این دلیل بوده که آقایان در عرصه حاکمیتی به مدیریت انقلابی و جهادی اعتقاد پیدا نکردند هر جا عزت داشتیم به این دلیل بود که پناه بردیم به منش بچه‌ها و هر جا ذلت کشیدیم به این دلیل بود که از منش آنها فاصله گرفتیم.


نویسنده کتاب پایی که جاماند با اشاره به خاطراتی از دفاع مقدس گفت: شهدا برای کسانی که می‌گویند ما نمی‌توانیم حرف دارند.
به گزارش کبنا، سید ناصر حسینی‌بحرینی ده بزرگ آزاده هشت سال جنگ تحمیلی و مولف کتاب پایی که جاماند در مراسم آزادی ۱۱۰ زندانی جرائم غیرعمد که در گلزار شهدای یاسوج با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، گفت: این بچه‌ها خیلی ویژگی‌ها دارند که باید تمرین کنیم عاشق بودن و عشق داشتن را از این شهدا بیاموزیم.
نویسنده کتاب «پایی که جا ماند»، گفت: عراقی‌ها بچه‌های کم سن و سال را تحقیر می‌کردند ۱۵ سالم بود یک سرلشکر بعثی پایش را روی پای راستم که قطع شده بود و به چند رگ وصل بود گذاشت و فشار داد که تمام استخوان‌هایم از بالای پاشنه پایم درد گرفت به من گفت خمینی سرباز کم آورده که سن سربازی از ۱۸ سال به ۱۵ سال رسیده نگاهش کردم گفتم خمینی سرباز کم نیاورده خمینی سن عشق را پایین آورده. عشق نداشته‌های ما را در تجهیزات نظامی کامل می‌کرد.
این رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: اینطوری نیست که فکر کنیم خدا عده‌ای نماز شب‌خوان و انسان‌های دست نیافتنی آفریده باشد تا بروند در غرب با بعثی‌ها بجنگند.
حسینی‌پور افزود: حسین رزمنده به علم‌الهدی گفت نرو بالای خاکریز، علم‌الهدی به او گفت چرا تو می‌روی اما من نروم؟ حسین رزمنده به او گفت تمام بدن تو حلال است اگر بروی یک گلوله به پیشانی و قلب تو می‌خورد اما من چیزیم نمی‌شود. در عملیات والفجر ۸  حسین رزمنده همزمان با سرباز عراقی آر. پی.جی شلیک می‌کنند عراقی کشته می‌شود و حسین رزمنده‌ای که می‌گفت یک رگ حلال در بدن ندارم بدنش تکه تکه می‌شود.
وی با بیان اینکه این بچه‌ها عزت دارند و دشمن‌شناس بودند، گفت: ابوترابی را دشمن میخ در سرش فرو کرده بود وقتی صلیب سرخ جهانی آمد وی هیچ چیزی به آنها نگفت فرمانده عراقی به او گفت تو که می‌توانستی در خلوتی که ما نبودیم این موضوع را به آنها بگویی آقای ابوترابی در جواب گفت آقای فرمانده یادت باشد «مسلمان از مسلمان به نزد کفار شکایت نمی‌برد.»
حسینی ادامه داد: پیام و حرف ما، بحث، فکر و منش همین بچه‌هاست. این بچه‌ها در عرصه مدیریت جهادی و انقلابی برای آقایان دموکرات و لیبرال که می‌گویند ما نمی‌توانیم، حرف دارند. برای آنهایی که فیش نجومی می‌گیرند حرف دارند.
وی افزود: در مقابل کسانی که شکمشان از فیش‌های نجومی بالای ۲۰۰_۳۰۰ میلیون پر شده تفکر شهید ذبیح‌الله عالی فرمانده گردان عمار را روی دست می‌گیریم که به فرمانده سپاه نامه نوشت که به واسطه ۴.۵ هکتار زمین کشاورزی پدرم وضع مالیم  بد نیست حقوقم را نصف کنید و اینگونه شد این اقدامات برای کسانی که می‌گویند ما نمی‌توانیم پیام دارد و اینکه ما می‌توانیم.
رزمنده دفاع مقدس عنوان کرد:  در مذاکرات هسته‌ای دستیار دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی بودم رفتن ما برای مذاکرات بغداد مصادف شده بود با سوم خرداد آقایان در مذاکرات دبه کرده و حرف‌هایی داشتند دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی به آنها گفت می‌دانید امروز چه روزی است؟ امروز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر است می‌دانید خرمشهر کجاست و ما کجا داریم با شما مذاکره می‌کنیم؟ ما در کاخ صدام که روزی شما ۵ کشور در جنگ علیه ما از او حمایت کردید نشسته‌ایم  امروز خرمشهر آزاد و صدام در کاخش زنده نیست ما در عرصه موشکی و هسته‌ای به جایگاه خوبی رسیده‌ایم و در اوج عزتیم.
وی با بیان اینکه تفکر ما، تفکر ما می‌توانیم هست و دعوای ما تمام‌شدنی نیست، افزود: این تفکر و منش جهادی را روی دست می‌گیریم، اگر امروز مردم در شرایط سخت به سر می‌برند و در اوج مشکلات هستند، به این دلیل بوده که آقایان در عرصه حاکمیتی به مدیریت انقلابی و جهادی اعتقاد پیدا نکردند هر جا عزت داشتیم به این دلیل بود که پناه بردیم به منش بچه‌ها و هر جا ذلت کشیدیم به این دلیل بود که از منش آنها فاصله گرفتیم.


کد مطلب: 424262

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/424262/سید-ناصر-حسینی-فاصله-منش-شهدا-ذلت-می-آورد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1