تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۱
کد مطلب : ۴۲۴۲۲۷
یادداشت|

عدالت در خدمت‌رسانی؛ حلقه‌ی گمشده گچساران

۲
۰
عدالت در خدمت‌رسانی؛ حلقه‌ی گمشده گچساران
کبنا ؛متن ارسالی؛
عدالت در خدمت‌رسانی در معنای واضح و آشکار یعنی به تمام نقاط یک شهر به یک‌چشم نگاه شود؛ یعنی مناطق مختلف در یک شهر به یک‌میزان امکانات رفاهی داشته باشند؛ اما چرا این عدالت خدمت‌رسانی در شهر گچساران رعایت نمی‌شود؟
آیا شورای شهر و شهرداری به‌عنوان یکی از ارگان های خدمت‌رسانی می‌توانند این ادعا داشته باشند که تمام شهر را به یک‌چشم دیده‌اند و می‌بینند؟
قطعاً اگر محل زندگی شما محله رزمندگان بالأخص قسمت علامه یا خندق باشد چنین نظری خواهید داشت.
وقتی برای پیگیری یک ایستگاه تاکسی برای قسمت علامه به شهرداری مراجعه می‌کنید در مرحله‌ی اول می‌گویند: خوب از جاده آبگرمو رفت‌وآمد کنید اما خود این مسئولان گرامی حتی یک‌بار برای نظارت به این ایستگاه‌ها سر نزده‌اند که بدانند ماشین‌های شخصی مشغول جابه‌جایی مسافران هستند و در مرحله‌ی دوم زحمت بسیاری کشیدند و گفتند خب تاکسی باید شما را تا بلوار علامه برساند هر تاکسی‌ای که تخلف کرد با ذکر شماره‌ی آن، شکایت‌نامه تنظیم کنید. مسئولین محترم، من به دنبال حل مشکلات محله خود آمده‌ام نه برای اضافه کردن مشکل دیگران. مگر قرار است همه‌چیز را بگوییم و بنویسیم؟ مسئولانی که برای این موارد از جیب بیت‌المال حقوق می‌گیرند چرا همیشه در خواب زمستانی‌اند؟
وظیفه‌ی شما مسئولان نظارت است که تاکسی، مسافر را به مقصد برساند شاید مشکلاتی که تاکسی‌ها دارند و مانع از رساندن مسافران می‌شود را با هزینه کمی بتوانید حل کنید که دو طرف راضی باشند. نه آن‌که به رویه پشت‌میزنشینی خود ادامه دهید و منتظر باشید فرشتگان آسمانی حلال مشکلات شوند که مبادا اندکی خسته شوید.
جوانان زیادی منتظر حل مشکلات زمین‌های پشت لوله شرکت نفت در قسمت ۱۰۸ دستگاه و رزمندگان و علامه هستند شاید گره این زمین‌ها همین اسم رزمندگان و علامه باشد که باز نمی‌شود اما با حل مشکلات این زمین‌ها قطعاً این مناطق رونقی دو باره می‌گیرند و جوانان زیادی نیز می‌توانند صاحب‌خانه شوند، شاید فضای سبزی نیز در میان این زمین‌ها در نظر گرفته‌شده باشد و مردم محله ما از نعمت داشتن فضای سبز برخوردار شوند.
نمی‌دانم از کدام ارگان این شهر برای جفا در حق کوی علامه یا بهتر بگویم کوی فراموش‌شدگان باید شکایت کنم اصلاً به کجا شکایت کنم؟
محکمه‌ای برای این تبعیض‌ها برقرار می‌شود؟
کسی صدای ما را می‌شنود؟ یا مردم را فراموش کرده‌اید؟
 به مخابرات برای دریافت تلفن ثابت مراجعه کردم گفتند امکان ندارد؛ از طریق سامانه ۱۱۱ جهت رفع مشکل اقدام کردیم و جوابی عجیب از مخابرات استان دریافت کردیم هیچ‌گونه تجهیزات مخابراتی در کوی علامه طباطبایی نداریم آیا حجت بر مسئولین با امکانات نداریم تمام شد؟ چرا در یک نقطه یک شهر امکانات ندارید؟
چرا در قرن ۲۱ جایی که جزء شهر اطلاق می‌شود تجهیزات مخابراتی نداشته باشد؟
چرا سال‌هاست به‌اندازه ذره‌ای مشکلات مردم را نمی‌بینید؟ مسئول محترمی که پشت میز نشسته‌اید حق مردم این جواب نیست من هم می‌توانم بگویم نیست شما باید دلیل کمبودها را بازگو کنید.
شما باید مسئولیت بپذیرید.
مسئولین محترم شهر گچساران بیش از ۹ سال از روزی که در این محله به دنبال مجوزات برای ساخت خانه بوده‌ایم می‌گذرد در آن زمان کوی علامه جزء شهر بود و باید پرداخت‌ها مطابق مناطق شهری صورت بگیرد اما حال که امکانات می‌خواهیم می‌گویید امکانات نداریم؟
امکانات کجا خرج شده؟
پول مردمان این قسمت از شهر در جیب چه کسی است؟
تا کی حق طبیعی و شهروندی این مردم لگدمال شود؟
من به‌عنوان ساکن کوی علامه واقع در رزمندگان و به نمایندگی از دیگر ساکنین این محله وقتی مطالباتم را نتوانستم با مراجعه به ادارات به دست آورم دست به نشر این نامه زدم شاید که رسانه‌ها یاری‌گر مردمان این محلات باشند تا از کمترین حقوق شهروندی خود برخوردار شوند.
شاید آنان که ۹ سال است در خوابی عمیق فرورفته‌اند و وجدانشان کور شده لحظه‌ای به فکر بیفتند. کما اینکه اگر مسئولین راه این محلات را یاد بگیرند مشکلات بیشتری را خواهند دید و من به‌صورت خلاصه مشکلات را بیان کردم.
گرچه امیدی در این تاریکی‌ها نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنیا بی مرام
Iran, Islamic Republic of
واقعا خوب گفتی مشکل جوانان با مشکل زمینهای پشت لوله ۱۰۸و رزمندگان بسته هست
Iran, Islamic Republic of
چرا حق و حقوق خود را از کسی که زمینها را واگذار کرده مطالبه نمیکنید که نه فضای سبزی درنظر گرفته نه مدرسه نه مسجد نه کوچه های استاندارد و نه خیابان
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1