تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب : ۴۲۴۱۹۱

آغاز تست انسانی واکسن کرونا در ایران

۰
آغاز تست انسانی واکسن کرونا در ایران
کبنا ؛رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از ارسال ۵هزار سری جهیزیه برای زوج های جوان مناطق محروم خبر داد و گفت: تست انسانی واکسن کرونا تا ۲ هفته آینده آغاز می شود.
 به گزارش کبنا، محمد مخبر در مراسم ارسال 5000 جهیزیه برای نوعروسان مناطق محروم، اظهار کرد: سیاست اصلی ستاد اجرایی، توانمندسازی و اشتغالزایی است و روزانه 300 طرح خرد و خانگی با 1000 شغل جدید در کشور ایجاد می شود.
وی با اشاره به فرمان رهبر انقلاب درخصوص حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا افزود: از ابتدای شیوع کرونا در کشور ماهانه 300میلیارد تومان بسته‌ معیشتی بلاعوض و بهداشتی در سراسر کشور توزیع کردیم و تقریباً هر 45 روز یکبار توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی را در دستور کار داریم.
وی با اشاره به اهدای 5هزار جهیزیه به زوج‌های جوان افزود: با احتساب این جهیزیه‌ها، ظرف دو سال 17هزار جهیزیه در مناطق کم‌برخوردار کشور توزیع  کرده‌ایم که ارزش هر جهیزیه 14میلیون تومان و شامل 10 قلم جنس ایرانی است.
مخبر در پاسخ به سؤالی درخصوص مراحل ساخت "واکسن کرونا" توسط محققان دارویی ستاد اجرایی فرمان امام نیز گفت: از سه مسیر تست حیوانی واکسن کرونا انجام شده است و با در نظر گرفتن پروتکل‌ها و اخذ مجوزهای وزارت بهداشت طی یک الی دو هفته آینده تست انسانی آن شروع خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1