کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

خواسته فرمانده سپاه فتح از خبرنگاران

19 مرداد 1399 ساعت 20:01

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش رسانه‌ها در خنثی کردن تحریف‌های دشمنان بی‌بدیل بوده که از مصادیق بازر تحریف دشمنان بدبین کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب است.


سردار حمید خرمدل فرماندار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه ( 19 مرداد ماه 99 ) در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: خبرنگاران وقایع و تاریخ را به درستی برای آیندگان ثبت می‌کنند.
وی با اشاره به پاسخ آیت الله بهجت به سؤال یکی از خبرنگاران، افزود: جایگاه کار خبرنگار پایین‌تر از اهمیت ورود و تحصیل در حوزه علمیه نیست و این خبرنگاران هستند که نکات ناب دین را منتشر می‌کنند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این استان به نسبت جمعیت بیشترین خبرنگار و رسانه را داراست و این مهم فرصتی بسیار ارزشمند بوده که باید قدر آن را دانست.
خرمدل بیان کرد: در جهت تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب خبرنگاران باید بکوشند و در فرمایشات اخیر ایشان آمده بود که چنانچه ما در بحث مقابله با تحریف موفق شویم، تحریم‌ها را هم پشت سر خواهیم گذاشت.
وی ابراز داشت: دشمن در حوزه نظامی و اقتصادی نمی‌تواند حریف ایران شوددرصورتی که جز این بود در ۴۰ سال گذشته این اتفاق صورت می‌گرفت.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ایران تحت فشار بوده و مشکل وجود دارد اما دشمن نتوانسته تاکنون ما را ذره‌ای از اهداف و آرمان‌هایمان دور کند و این همه تخریب و بداخلاقی که روا می‌دارد از سر یاس و ناامیدی است.
خرمدل عنوان کرد: روز به روز مشاوران و مسئولان آن‌ها کنار می‌روند و استعفا می‌دهند و نتوانسته‌اند ایران را شکست دهند.
وی گفت: یکی از اهداف اصلی دشمن تحریف حقایق جمهوری اسلامی و انقلاب ماست و باید اصحاب قلم بکوشند تا مانع از تحریف تاریخ و حقایق مسلم انقلاب شوند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: خبرنگاران باید ذهن مخاطبین را قانع کرده و عزت، شرافت و غیور بودن کشور را بیش از پیش به تصویر بکشند.
خرمدل بیان کرد: هیچ کشوری در حوزه نظامی به ایران کمکی نکرده و تحریف و جنگ بر ما تحمیل شده است و امروز دشمن در حال توطئه چینی بوده و برای ایران قطعنامه آماده می‌کند.
وی ابراز داشت: در بحث عدالت که جزو دغدغه‌های رهبری است در این استان هیچ روستای بالای ۱۰ خانواری بدون مدرسه؛ برق و آب وجود ندارد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سلاح اصلی دشمن این است که ذهن و افکار مردم را متقاعد کند که جمهوری اسلامی ایران ناتوان از حل مشکلات جامعه است.
وی با اشاره به جنایت دشمنان در لبنان، گفت: آن‌ها از هیچ چیزی ابایی ندارند و دست به هر کاری از جمله وحشی گری تجاوز، ترور و بمب گذاری می‌زنند. 
خرمدل افزود: در صورت انسجام و تعامل مسئولان و متولیان استانی، کهگیلویه و بویراحمد عروس ایران خواهد شد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000424/nf00424186-2.jpg
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: صاحبان قلم باید روحیه امید به آینده را ترویج کنند، توطئه‌های دشمن را افشا کرده و خدمت‌های بی بدیل نظام را به مردم بگویند و مطالبات عمومی مردم را به گوش مسئولان برسانند.
وی تاکید کرد: رئیس جمهور آمریکا با رأی مستقیم مردم انتخاب نمی‌شود و آن جا پول ملاک و تعیین کننده همه چیز است.
خرمدل بیان کرد: ایران از لحاظ نیروی انسانی، سرزمین، جمعیت و کتب (دین) بهترین موقعیت را در منطقه و جهان دارد و دشمنان در تلاش‌اند که قطعه‌ای از این کشور را ازآن خود کنند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: شدیدترین حمله هشت سال دفاع مقدس بود که یک وجب از خاک ایران جدا نشد و این مایه مباهات ایران است.
وی با اشاره به سفر اخیر سردار سلامی به این استان، افزود: سردار سلامی ۴۵۰ میلیارد ریال در حوزه عمران و آبادی روستاها به کهگیلویه و بویراحمد کمک کرد.
خرمدل تاکید کرد: همچنین توزیع یک هزار و ۵۰۰ جهیزیه، ساخت ۳ هزار سرویس بهداشتی در مناطق مختلف استان و ۱۵۰ میلیارد ریال در بحث آبرسانی از برکات سفر وی بود.
وی افزود: هم اینک محرومیت زدایی از ۱۴ روستای کهگیلویه و بویراحمد در دست اجراست و در حوزه آب و دیگر حوزه‌ها تحولات چشمگیری در راه خواهد بود. 
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حوزه‌های مختلف به ویژه جهیزیه برای نوعروس و دامادان، توزیع ۲۰۰۰ فقره جهیزیه در دستور کار است.
در پایان این نشست، کتاب یادنامه شهدای ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده سپاه فتح، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و مدیرکل ورزش و جوانان استان رونمایی شد.


کد مطلب: 424186

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/424186/خواسته-فرمانده-سپاه-فتح-خبرنگاران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1