تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : ۴۲۴۱۸۶
در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

نقش رسانه ها در خنثی کردن تحریف های دشمنان بی بدیل است/ با انسجام و تعامل مسئولان، کهگیلویه و بویراحمد عروس ایران می‌شود

۰
خواسته فرمانده سپاه فتح از خبرنگاران
کبنا ؛سردار حمید خرمدل فرماندار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه ( 19 مرداد ماه 99 ) در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: خبرنگاران وقایع و تاریخ را به درستی برای آیندگان ثبت می‌کنند.
وی با اشاره به پاسخ آیت الله بهجت به سؤال یکی از خبرنگاران، افزود: جایگاه کار خبرنگار پایین‌تر از اهمیت ورود و تحصیل در حوزه علمیه نیست و این خبرنگاران هستند که نکات ناب دین را منتشر می‌کنند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این استان به نسبت جمعیت بیشترین خبرنگار و رسانه را داراست و این مهم فرصتی بسیار ارزشمند بوده که باید قدر آن را دانست.
خرمدل بیان کرد: در جهت تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب خبرنگاران باید بکوشند و در فرمایشات اخیر ایشان آمده بود که چنانچه ما در بحث مقابله با تحریف موفق شویم، تحریم‌ها را هم پشت سر خواهیم گذاشت.
وی ابراز داشت: دشمن در حوزه نظامی و اقتصادی نمی‌تواند حریف ایران شوددرصورتی که جز این بود در ۴۰ سال گذشته این اتفاق صورت می‌گرفت.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ایران تحت فشار بوده و مشکل وجود دارد اما دشمن نتوانسته تاکنون ما را ذره‌ای از اهداف و آرمان‌هایمان دور کند و این همه تخریب و بداخلاقی که روا می‌دارد از سر یاس و ناامیدی است.
خرمدل عنوان کرد: روز به روز مشاوران و مسئولان آن‌ها کنار می‌روند و استعفا می‌دهند و نتوانسته‌اند ایران را شکست دهند.
وی گفت: یکی از اهداف اصلی دشمن تحریف حقایق جمهوری اسلامی و انقلاب ماست و باید اصحاب قلم بکوشند تا مانع از تحریف تاریخ و حقایق مسلم انقلاب شوند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: خبرنگاران باید ذهن مخاطبین را قانع کرده و عزت، شرافت و غیور بودن کشور را بیش از پیش به تصویر بکشند.
خرمدل بیان کرد: هیچ کشوری در حوزه نظامی به ایران کمکی نکرده و تحریف و جنگ بر ما تحمیل شده است و امروز دشمن در حال توطئه چینی بوده و برای ایران قطعنامه آماده می‌کند.
وی ابراز داشت: در بحث عدالت که جزو دغدغه‌های رهبری است در این استان هیچ روستای بالای ۱۰ خانواری بدون مدرسه؛ برق و آب وجود ندارد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سلاح اصلی دشمن این است که ذهن و افکار مردم را متقاعد کند که جمهوری اسلامی ایران ناتوان از حل مشکلات جامعه است.
وی با اشاره به جنایت دشمنان در لبنان، گفت: آن‌ها از هیچ چیزی ابایی ندارند و دست به هر کاری از جمله وحشی گری تجاوز، ترور و بمب گذاری می‌زنند. 
خرمدل افزود: در صورت انسجام و تعامل مسئولان و متولیان استانی، کهگیلویه و بویراحمد عروس ایران خواهد شد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000424/nf00424186-2.jpg
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: صاحبان قلم باید روحیه امید به آینده را ترویج کنند، توطئه‌های دشمن را افشا کرده و خدمت‌های بی بدیل نظام را به مردم بگویند و مطالبات عمومی مردم را به گوش مسئولان برسانند.
وی تاکید کرد: رئیس جمهور آمریکا با رأی مستقیم مردم انتخاب نمی‌شود و آن جا پول ملاک و تعیین کننده همه چیز است.
خرمدل بیان کرد: ایران از لحاظ نیروی انسانی، سرزمین، جمعیت و کتب (دین) بهترین موقعیت را در منطقه و جهان دارد و دشمنان در تلاش‌اند که قطعه‌ای از این کشور را ازآن خود کنند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: شدیدترین حمله هشت سال دفاع مقدس بود که یک وجب از خاک ایران جدا نشد و این مایه مباهات ایران است.
وی با اشاره به سفر اخیر سردار سلامی به این استان، افزود: سردار سلامی ۴۵۰ میلیارد ریال در حوزه عمران و آبادی روستاها به کهگیلویه و بویراحمد کمک کرد.
خرمدل تاکید کرد: همچنین توزیع یک هزار و ۵۰۰ جهیزیه، ساخت ۳ هزار سرویس بهداشتی در مناطق مختلف استان و ۱۵۰ میلیارد ریال در بحث آبرسانی از برکات سفر وی بود.
وی افزود: هم اینک محرومیت زدایی از ۱۴ روستای کهگیلویه و بویراحمد در دست اجراست و در حوزه آب و دیگر حوزه‌ها تحولات چشمگیری در راه خواهد بود. 
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حوزه‌های مختلف به ویژه جهیزیه برای نوعروس و دامادان، توزیع ۲۰۰۰ فقره جهیزیه در دستور کار است.
در پایان این نشست، کتاب یادنامه شهدای ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده سپاه فتح، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و مدیرکل ورزش و جوانان استان رونمایی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1