کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

خبرنگاران بر اساس مصالح و منافع کشور خبر تنظیم کنند

17 مرداد 1399 ساعت 17:18

امام جمعه یاسوج گفت: مسوولان اجرایی کشورمان باید از چنین حوادثی(حادثه بیروت) درس عبرت بگیرند و بی‌تدبیری و سهل‌انگاری و اختلافات را کنار بگذارند.


امام جمعه یاسوج گفت: مسوولان اجرایی کشورمان باید از چنین حوادثی(حادثه بیروت) درس عبرت بگیرند و بی‌تدبیری و سهل‌انگاری و اختلافات را کنار بگذارند.
به گزارش کبنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر یاسوج  با تبریک 18 ذی‌الحجه عید سعید غدیر اظهار کرد: این عید ولایت و امامت است و جز بزرگترین اعیاد اسلامی و روز جشن تعیین حضرت امیر(ع) به عنوان جانشین پیامبر(ص) است ولایت یکی از ارکان و پایه‌های دین مبین اسلام است و اهمیت ویژه‌ای دارد.
وی با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار و شهادت محمود صارمی افزود: خبرنگاران امانت‌دار بوده و رابط بین مردم و مسوولان هستند و وظیفه و رسالت اصلی آنان آگاهی‌بخشی است و بیان کننده مسائل و مشکلات جامعه هستند و باید خبرنگاران حکیمانه و بر اساس مصالح و منافع خبر تنظیم کرده و اطلاع‌رسانی کنند.
این خطیب جمعه به انفجار بندر بیروت اشاره کرد و گفت: حادثه تلخ و غم‌باری بود که خسارت سنگینی به کشور لبنان وارد شد چون بیروت علاوه بر اینکه پایتخت لبنان بوده مرکز تجاری و اقتصادی این کشور نیز هست و بروز این حادثه نتیجه بی تدبیری و سهل انگاری مسوولان این کشور نیز هست چون حجم زیادی از مواد منفجره را یک جا انباشت کرده بودند.
حسینی یادآور شد: مسوولان اجرایی کشورمان باید از چنین حوادثی درس عبرت بگیرند و بی‌تدبیری و سهل‌انگاری و اختلافات را کنار بگذارند.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر ملت ایران با همدیگر متحد و منسجم باشند بهتر می‌توانند در برابر دشمنان ایستادگی کنند همان گونه که از اول انقلاب تاکنون این گونه بوده و با وجود همه دشمنی‌ها در برابر دشمنان ایستاده‌‌اند.
حسینی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی عید قربان فرمودند که دشمن در کنار تحریم دست به تحریف به کمک رسانه‌ها و افرادی که در اختیار دارند نیز می‌زنند و سعی می‌کنند مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کنند و پیشرفت‌های کشور را کمرنگ جلوه دهند و بر همین اساس نقاط قوت ایران را هیچ گاه بیان نمی‌کنند.
حسینی گفت: امریکا مخالف استقلال و عزت و عظمت ملت ایران بوده و 40 سال است که ملت ایران در برابر هجمه‌های سنگین آن‌ها ایستاده و در برابر دشمنان هرگز تسلیم نمی‌شوند.


کد مطلب: 424118

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/424118/خبرنگاران-اساس-مصالح-منافع-کشور-خبر-تنظیم-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1