تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۴۲۴۱۱۸
در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

خبرنگاران بر اساس مصالح و منافع کشور خبر تنظیم کنند

۱
۰
خبرنگاران بر اساس مصالح و منافع کشور خبر تنظیم کنند
کبنا ؛
امام جمعه یاسوج گفت: مسوولان اجرایی کشورمان باید از چنین حوادثی(حادثه بیروت) درس عبرت بگیرند و بی‌تدبیری و سهل‌انگاری و اختلافات را کنار بگذارند.
به گزارش کبنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر یاسوج  با تبریک 18 ذی‌الحجه عید سعید غدیر اظهار کرد: این عید ولایت و امامت است و جز بزرگترین اعیاد اسلامی و روز جشن تعیین حضرت امیر(ع) به عنوان جانشین پیامبر(ص) است ولایت یکی از ارکان و پایه‌های دین مبین اسلام است و اهمیت ویژه‌ای دارد.
وی با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار و شهادت محمود صارمی افزود: خبرنگاران امانت‌دار بوده و رابط بین مردم و مسوولان هستند و وظیفه و رسالت اصلی آنان آگاهی‌بخشی است و بیان کننده مسائل و مشکلات جامعه هستند و باید خبرنگاران حکیمانه و بر اساس مصالح و منافع خبر تنظیم کرده و اطلاع‌رسانی کنند.
این خطیب جمعه به انفجار بندر بیروت اشاره کرد و گفت: حادثه تلخ و غم‌باری بود که خسارت سنگینی به کشور لبنان وارد شد چون بیروت علاوه بر اینکه پایتخت لبنان بوده مرکز تجاری و اقتصادی این کشور نیز هست و بروز این حادثه نتیجه بی تدبیری و سهل انگاری مسوولان این کشور نیز هست چون حجم زیادی از مواد منفجره را یک جا انباشت کرده بودند.
حسینی یادآور شد: مسوولان اجرایی کشورمان باید از چنین حوادثی درس عبرت بگیرند و بی‌تدبیری و سهل‌انگاری و اختلافات را کنار بگذارند.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر ملت ایران با همدیگر متحد و منسجم باشند بهتر می‌توانند در برابر دشمنان ایستادگی کنند همان گونه که از اول انقلاب تاکنون این گونه بوده و با وجود همه دشمنی‌ها در برابر دشمنان ایستاده‌‌اند.
حسینی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی عید قربان فرمودند که دشمن در کنار تحریم دست به تحریف به کمک رسانه‌ها و افرادی که در اختیار دارند نیز می‌زنند و سعی می‌کنند مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کنند و پیشرفت‌های کشور را کمرنگ جلوه دهند و بر همین اساس نقاط قوت ایران را هیچ گاه بیان نمی‌کنند.
حسینی گفت: امریکا مخالف استقلال و عزت و عظمت ملت ایران بوده و 40 سال است که ملت ایران در برابر هجمه‌های سنگین آن‌ها ایستاده و در برابر دشمنان هرگز تسلیم نمی‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

برازنده
Iran, Islamic Republic of
خبرنگار باید براساس رسالت خبرنگاری که هماندشفافیت و روشنگری هست باید عمل کند نه چیز دیگر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1