تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۴۲۴۱۱۵
با صدور پیام

واکنش مسوولان کهگیلویه به روز خبرنگار

۰
واکنش مسوولان کهگیلویه به روز خبرنگار
کبنا ؛؛مسئولان کهگیلویه با صدور پیام‌های جداگانه‌ای روز خبرنگار را تبریک گفتند.
به گزارش کبنا، این پیام‌ها به شرح زیر هستند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامیبه مناسبت روز خبرنگار
بِسْمِ اَللّٰهِ اَلرَّحْمٰنِ اَلرَّحِيمِ
 ن وَ اَلْقَلَمِ وَ مٰا يَسْطُرُونَ
روز خبرنگار فرصت مغتنمی است برای عرض تبریک و خدا قوت به زحمات و خدمات خبرنگاران و بهانه ای برای بهتر اندیشیدن و مشورت با صاحبان قلم.
به همین مناسبت بر خود فرض میدانم که از زحمات شبانه روزی همه ی اهالی قلم و رسانه تقدیر کرده و تشکر خالصانه خود را ابراز دارم.
اکنون که خداوند قادر متعال این بنده ی خود را مورد لطف و عنایت قرار داد تا برای پنجمین دوره،افتخار خادمی مردم عزیز  و گران‌سنگ دیارم را در مجلس شورای اسلامی بدست بیاورم، بر این باورم که ادامه ی این راه و برداشتن این بار بزرگ امانت بدون همراهی و همکاری همه جانبه اهالی ارزشمند رسانه کاری سخت و طاقت فرسا است.
خدمت به مردمی نجیب، کم توقع و سرشار از استعدادهای ناب انسانی در علوم و فنون مختلف آنهم در مناطقی که اینچنین از ریل توسعه پایدار و همه جانبه خارج شده است، عزمی بلند و اراده ای قوی می خواهد.
و بدون شک بازگشت این کهنه دیارِ پر افتخار به عزّت، اقتدار و توسعه ی همه جانبه نیازمند مطالبه گری عمومی، عدالت خواهی، مشورت با نخبگان و صاحب نظران، اندیشمندان و صاحبان فکر و قلم است.
 از خبرنگاران تلاشگر استان کهگیلویه و بویراحمد و بالاخص شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تقاضا دارم بیش از پیش نسبت به انتشار و مطالبه گری در حل مشکلات و خواسته های عمومی همت ورزند، نقایص و کاستی های مختلف را با جدیت و به دور از حب و بغض های سیاسی و جناحی بیان نمایند و واسطه ای مطمئن و دلسوزی امین بین مردم و مسئولان باشند.
خواهشی که از محضر شما علمداران حقیقت طلبی و عدالت خواهی دارم این است که خادم مردم خود را در شناسایی و حل همه ی مشکلات عمومی یاری نموده و با تشکیل پویش های مطالبه گری فعال و پویا برای هر کدام از پروژه های بر زمین مانده ی شهرستان ها، بازوانی توانمند برای سامان دادن به کهگیلویه ای آباد و پر رونق فراهم نمایید.
اینجانب به عنوان کسی که همواره خود را خادم و خدمتگزار مردم گرانقدر دیارم می دانم نیز خود را حامی و همراه شما دانسته و از تمام ظرفیت های لازم برای حمایت از خبرنگارانی که عَلَم مطالبه گری، عدالت خواهی و مبارزه با رانت و فساد را زمین نگذارند استفاده خواهم نمود.
به حول و قوه الهی...


پیام تبریک فرمانده سپاه  کهگیلویه  به مناسبت روز خبرنگار
  روز مرگ قلم؟!

گزارشگری و خبررسانی، یك حرفه ی باارزش است.
خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، خبرنگاران به راستی تجسم امانت مسئولیت، دلسوزی و انجام وظیفه اند بی تردید کار کرد و نتیجه تلاش خبرنگاران عزیز، انعکاس مشکلات جامعه و نظارت عمومی بر عملکرد مسئولان و در حقیقت صدای رسای مردم هستند و خاضعانه و بی ادعا همچون چراغی روشن و هدایتگر نقش مهمی در ایجاد وحدت و همدلی و امیدآفرینی در جامعه را ایفا می‌کنند و در تمام عرصه‌های اجتماعی از جمله دوران انقلاب و جنگ تحمیلی و در شرایط فعلی و شیوع بیماری کرونا در کنار مردم بوده و هستند
هفدهم مرداد به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار متعهد و شجاع، شهید “محمود صارمی” به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، این روز فرصت ارزشمندی است تا از جایگاه معنوی و از زحمات و تلاشهای صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تقدیر به عمل بیآید
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه و تبریک این روز به همه خبرنگاران عکاسان و تصویربرداران، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات در استان ولایت مدار کهگیلویه و بویراحمد بخصوص شهرستان شهید پرور کهگیلویه، از فعالیت‌ها و مجاهدت‌های شبانه روزی این عزیزان تشکر و قدردانی نموده و از خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت می‌نمایم.
_________________________________پیام تبریک امام جمعه دهدشت


بسم الله الرحمن الرحیم
«نون و القلم»
۱۷مرداد سالروز شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی؛ شهیدی که با اهدای خون و. نثار جان خویش به حرفه‌ی خبرنگاری قداست بخشید گرامی باد.
خبرنگاران متعهد با سلاح قلم نقش مهمی در بصیرت افزایی و آگاهی بخشی دارند امروز در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن، خبرنگاران دیده بانان تیزبین و سربازان خط مقدم تبلیغی و رسانه ای هستند. 
روز خبرنگار را به تمامی وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می دارند تبریک عرض می نمایم انتظار می‌رود مسئولین به مشکلات مختلف این قشر زحمت کش توجه ویژه نمایند وبرای برطرف کردن انها گامهای عملی بردارند.

پیام تبریک سرهنگ جهان دیماز، فرمانده انتظامی کهگیلویه

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه به مناسبت روز خبرنگار
سلام ودورود خدا بر تمامی و قایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می دارند و جامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی گیرند .سلام ودرود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش ورسانه راسنگر دفاع از استقلال و ازادی و مقابله با زور مندان و قدرت های سلطه گرجها نی قراردادند ودر این راه پر افتخار به دیدار محبوب رسیدند.
 روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است ،برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسانهای فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند و تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی های فراوان به نگاشتن حقا یقی می پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمره می بخشند .
از این رو، فرار رسیدن ۱۷مرداد ماه که در تقویم به نام روز خبرنگار مزین شده فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به تلاش خبرنگارانی است که خاضعانه و بی ادعا همچون چراغی روشن و هدایت گر در جامعه به شناخت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف پرداخته و با هدف روایت حقایق ، بیرق آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و در راستای پاسداری و حراست از اندیشه ها از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند . اینجانب ضمن گرامی داشت خاطره شهدای اصحاب رسانه خصوصا شهید “محمودصارمی “خبرنگار متعهد وهمچنین نکوداشت پیشکسوتان عرصه اصلاع رسانی و خبر، از تلاش بی دریغ خبرنگاران دلسوز که با وجدان بیدار و آمیخته با عشق به بیان حق و حقیقت می پردازند، قدردانی میکنم؛
__________________________

پیام تبریک،خادم اصل پلیس راهور کهگیلویه


اینجا نوای پی در پی صفحه کلیدها در فضا می‌رقصد … مغزهای بزرگ فرهیخته ای بی وقفه در پی حقیقت می‌رود پشت مانیتورها و گوشی‌ها پیامبران بدون وحی نشسته‌اند با یک مشت قلب تپنده ناآرام… با چشم‌هایی که هرگز نمی‌خوابد و گوش‌هایی که هرگز بسته نمی‌شود… اینجا یک سری انسان بی ادعا شب‌ها با اضطراب از خواب می‌پرند و ذهنشان تا خود صبح در پی اتفاقات پرسه می‌زند. ممکن است دو یا سه روز پشت سر هم مجبور باشند در محل کارشان بمانند و یا حتی در سیاه زمستان هزار کیلومتر راه به سردسیرترین نقاط کشور با سفر کنند و چندساعتی بعد از مخابره، بدون استراحت همان مسیر را بازگردند… راستی چقدر می‌ترسید از این ویروس کوچک خطرناک؟ مثلاً آنقدر شجاعت دارید که بروید بیمارستان عفونی و ساعت‌ها آنجا کار کنید و کسی هم هیچوقت به شما عنوان فداکار و مدافع سلامت ندهد؟ یا از خانواده‌تان بگذرید و سال نو را کنار بیماران و پزشکان تحویل کنید؟ اینجا دوربینشان، خودرویشان، حتی سر و صورتشان و چه بسیار قلب‌هایشان بی گناه، به زوال می‌رود و بر خلاف تصورات و حقوق جهانی شان نه به دلار دستمزد می‌گیرند و نه امنیت جانی و روانی تضمین شده‌ای دارند.
این نگارنده‌های بی ادعا نه فقط سالی یک بار که تقویم همه را هل می‌دهد به سمتشان، بلکه همیشه با افتخار خبرنگارند… اینجا می‌شود عشق را بویید! چرا که اگر عشق ننامیم و نخوانیمشان شوربختانه یا خوشبختانه، در روزگاری که غول زندگی پا می‌فشارد روی شانه‌هایشان، حق التحریر ناچیزشان بهانه‌ی خوبی برای ماندن نیست…
پس قطعاً مبارک است روزی که به نام آنهاست .اینجانب به نوبه خودم عرض تبریک   دارم روز خبرنگار را که درعرصه آگاهی بخشی وآموزش قوانین راهنمایی ورانندگی وایجاد امنیت همدل وهمیار پلیس راهور بوده وهستند.سرگرد مهرداد خادم ؛؛رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کهگیلویه

_________________________________

پیام تبریک طیب زادگان مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه

بسمه تعالی
17 مرداد ماه «روز خبرنگار » یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور  خبرنگاران عزیز شهرستان کهگیلویه تبریک عرض مینمایم وضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه،جد و جهد شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم. بی شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت،سربلندی و سعادت جامعه ، مراقبت از منافع عمومی  و مصالح مردم و  آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.لذا در همین راستا  از اقدامات مجاهدت گونه اصحاب رسانه شهرستان کهگیلویه که در این ایام سخت و نفس گیر مقابله با بیماری کرونا یار و مددکار حوزه سلامت شهرستان در بحث اطلاع رسانی و پوشش اخبار مربوطه بوده اند کمال تقدیر و تشکر را دارم  و  از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه این عزیزان را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی آرزومندم.
دکتر محمد طاهر طیب زادگان
-----‐---------------------------------------------

سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت در متن این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحین
پیامبر خدا حضرت محمد (ص) در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت‌گری نهراس». حق محوری، حق طلبی و حق گویی، از ویژگی‌های خبرنگاران موفق و  خداترس است.
خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند.
روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند. خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند
بی شک نقش مهم و تأثیرگذار تمام دست‌اندرکاران رسانه، خبرنگاران، فعالان شبکه‌های اجتماعی و پایگاه‌های خبری در پوشش اخبار مربوط به بیماری کرونا و در همه مواقع، همواره منشأ اطمینان‌بخشی برای سلامت جامعه بوده و بازویی توانمند برای اطلاع‌رسانی و همکاری با مجموعه بیمارستان امام خمینی (ره) محسوب می‌شوند و امید است در کنار هم با حفظ آرامش و اطلاع‌رسانی حرفه‌ای و مسئولانه در این آزمون بزرگ نیز همچون همیشه سربلند بیرون بیاییم.
اینجانب ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و گرامیداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه و شهید صارمی و تمامی کسانی که ارزشمندترین گوهر زندگی خود، یعنی جان خود را در راه آگاهی بخشی و اعتلاء ایران و اسلام و مردم بر کف نهاده و در تاریخ ماندگار شدند، فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان، سعادت، سلامت و توفیق روز افزون را در تمامی امور خواستارم.

دکتر ابراهیم یاری نسب
سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت
_________________________________بخشدارمرکزی کهگیلویه،شرمت الله حسینی پرور روز خبرنگار را تبریک گفت

سلام و درود خدا  بر تمامی  وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس میدارند ...
نوشته هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی هست که نمی توانند بگویند وفریادشان بی صداست
خبرنگاران  وجدان بیدار جهان وتصویر گر زمان خویش هستند ،زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست .
روز خبرنگار را به شماها تبریک عرض میکنم..
سید شرمت اله حسینی پرور بخشدار مرکزی کهگیلویه
---------------------------------------------
احمد حکیم  رییس صنعت معدن کهگیلویه،روز خبرنگار را تبریک گفت
بسم الله الرحمن الرحیم

🔸خبرنگاران پرچم داران آزاد اندیشی اند. همانان که شجاعانه و صادقانه به دنبال اصلاح اموراتی هستند که شاید از دید همگان نادیده انگاشته شود و یا توجهی به آن نکنند. آنها تلنگری هستند بر اخلاقیات و بدون آنها واقعیت بازتابی نخواهد داشت.

🔸همانند شهید محمود صارمی که این روز به خاطر جانفشانی او روز خبرنگار نامیده شده است، خبرنگاران همواره در تلاش هستند تا آخرین لحظات جان خود دست از بیان واقعیات برندارند، ولو اینکه با آنها به نیکی رفتار نشود.

🔸به اعتقاد من خبرنگاری تنها با عشق میسر است و نمیتوان به عنوان یک شغل به آن نگاه کرد. عشق به مردم، عشق به بیان حقیقت و عشق به اصلاح جامعه.
 
🔸اینجانب ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، زحمات این عزیزان را قدردان هستم و از صمیم قلب برای آنها قلم هایی را میخواهم نویسا و تاثیرگذار که جز بیان حقیقت، چیزی ننویسند.
با احترام فراوان احمد حکیم اداره صمت شهرستان کهگیلویه
---------------------------------------
هدایت الله آویزش،رییس منابع طبیعی کهگبلویه،روز خبرنگار را تبریک گفت
🔸باسمه تعالی🔸

 ✍🏻«ن والقلم و ما یسطرون»

✍🏻سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد. (قلم:۱)

 
 ❇️ ۱۷ مرداد ماه «روز خبرنگار » یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم که رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است، را به حضور  خبرنگاران عزیز تبریک عرض نموده وضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه،جد و جهد شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهیم.

❇️ بی شک،دستیابی به قله‌های پیشرفت،سربلندی و سعادت کشور ، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و  آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.

❇️ از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی آرزومندم
                                                             
  با آرزوی توفیقات الهی

⚜️مدیریت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهگیلویه⚜️

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1