کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قادر آشنا: تقدیر از خبرنگاران در فراچشم آوردن ناراستی‌ها و بازتاب راستی‌ها

16 مرداد 1399 ساعت 13:41

مدیرکل اداره هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار ضمن آرزوی سلامتی برای جامعه خبری کشور و تمام مردم در این ایام، تاکید کرده است کار خبرنگاران در فراچشم آوردن ناراستی‌ها و بازتاب راستی‌ها قابل تقدیر است.


مدیرکل اداره هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار ضمن آرزوی سلامتی برای جامعه خبری کشور و تمام مردم در این ایام، تاکید کرده است کار خبرنگاران در فراچشم آوردن ناراستی‌ها و بازتاب راستی‌ها قابل تقدیر است.
قادر آشنا مدیرکل اداره هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت.
آشنا در این پیام آورده است: شما، چون آنان که زیر نور صحنه، از خود می‌گذرند تا به دیگری جان بخشند، قلم در دست می‌گیرید و آن‌چه را به رشته تحریر درمی‌آورید که به درستی‌اش ایمان دارید و چه‌چیز قابل تحسین‌تر از ایمان شما؟
اگر انگیزه‌های مالی مشوق بسیاری در انجام شغلی باشد، در خصوص شما چنین نیست زیرا مسیری که در آن قرار گرفته‌اید به هزار و یک علت که خود نیکوتر از من و ما می‌دانید، از پس تامین چنین انگیزه‌ای برنمی‌آید.
مدیرکل اداره هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه یام آورده است: پایداری‌تان در  این مسیر که به درستی آن باورمندید تحسین‌برانگیز است. امید که خستگی راه بر جان نازنین‌تان نماند و تنی که چشم و گوش و دهان و دستانش چنین عاشقانه در راه فراچشم آوردن ناراستی‌ها و نشان دادن راستی‌ها می‌کوشند در اوج سلامت به راه خود ادامه دهد. برقرار بمانید و روزتان مبارک.

یاد شهدای عرصه خبر ماندگار و گرامی
حمید نیلی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و دبیر هفدهمین جشنوارۀ تئاتر مقاومت، به مناسبت روز خبرنگار پیام تقدیری را به پیشگاه اصحاب رسانه تقدیم کرد.
به گزارش روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، ‌نیلی در این پیام آورده است: «للحق»؛ ثبت صادقانۀ رویدادها در صفحات کاغذی قاب دوربین و یا در صفحات مجازی خبرگزاری‌ها، هنری است که اصحاب شریف و خانوادۀ بزرگ رسانه به زیور آن آراسته‌اند.
ظهور و بروزکلیۀ اقدامات متولیان و سیاست‌گذاران در همۀ عرصه‌ها و شئون جامعه به‌خصوص حوزۀ فرهنگ و هنر، پیوندی ناگسستنی با این جامعۀ فرهیخته دارد.
مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در ادامه پیام یاداور شده است: بر خود لازم می‌دانم به نمایندگی از طرف هنرمندان تئاتر مقاومت و به‌عنوان عضو کوچکی از خانوادۀ بزرگ تئاتر انقلاب و دفاع مقدس کشور، ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهید عرصۀ خبر و رسانه زنده‌یاد محمود صارمی، از اقدامات موثر و نتیجه‌بخش سردبیران، خبرنگاران، منتقدان، عکاسان و جمع فعالان گرانقدر و نجیب رسانه‌ای و خبری، تجلیل و تقدیر نمایم.
امیدوارم همواره در مسیر اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی ثابت‌قدم و پیشگام باشید. (ایرنا)


کد مطلب: 424088

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/424088/قادر-آشنا-تقدیر-خبرنگاران-فراچشم-آوردن-ناراستی-ها-بازتاب-راستی-ها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1