تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۴۲۴۰۸۸

قادر آشنا: تقدیر از خبرنگاران در فراچشم آوردن ناراستی‌ها و بازتاب راستی‌ها

۰
قادر آشنا: تقدیر از خبرنگاران در فراچشم آوردن ناراستی‌ها و بازتاب راستی‌ها
کبنا ؛مدیرکل اداره هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار ضمن آرزوی سلامتی برای جامعه خبری کشور و تمام مردم در این ایام، تاکید کرده است کار خبرنگاران در فراچشم آوردن ناراستی‌ها و بازتاب راستی‌ها قابل تقدیر است.
قادر آشنا مدیرکل اداره هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت.
آشنا در این پیام آورده است: شما، چون آنان که زیر نور صحنه، از خود می‌گذرند تا به دیگری جان بخشند، قلم در دست می‌گیرید و آن‌چه را به رشته تحریر درمی‌آورید که به درستی‌اش ایمان دارید و چه‌چیز قابل تحسین‌تر از ایمان شما؟
اگر انگیزه‌های مالی مشوق بسیاری در انجام شغلی باشد، در خصوص شما چنین نیست زیرا مسیری که در آن قرار گرفته‌اید به هزار و یک علت که خود نیکوتر از من و ما می‌دانید، از پس تامین چنین انگیزه‌ای برنمی‌آید.
مدیرکل اداره هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه یام آورده است: پایداری‌تان در  این مسیر که به درستی آن باورمندید تحسین‌برانگیز است. امید که خستگی راه بر جان نازنین‌تان نماند و تنی که چشم و گوش و دهان و دستانش چنین عاشقانه در راه فراچشم آوردن ناراستی‌ها و نشان دادن راستی‌ها می‌کوشند در اوج سلامت به راه خود ادامه دهد. برقرار بمانید و روزتان مبارک.

یاد شهدای عرصه خبر ماندگار و گرامی
حمید نیلی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و دبیر هفدهمین جشنوارۀ تئاتر مقاومت، به مناسبت روز خبرنگار پیام تقدیری را به پیشگاه اصحاب رسانه تقدیم کرد.
به گزارش روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، ‌نیلی در این پیام آورده است: «للحق»؛ ثبت صادقانۀ رویدادها در صفحات کاغذی قاب دوربین و یا در صفحات مجازی خبرگزاری‌ها، هنری است که اصحاب شریف و خانوادۀ بزرگ رسانه به زیور آن آراسته‌اند.
ظهور و بروزکلیۀ اقدامات متولیان و سیاست‌گذاران در همۀ عرصه‌ها و شئون جامعه به‌خصوص حوزۀ فرهنگ و هنر، پیوندی ناگسستنی با این جامعۀ فرهیخته دارد.
مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در ادامه پیام یاداور شده است: بر خود لازم می‌دانم به نمایندگی از طرف هنرمندان تئاتر مقاومت و به‌عنوان عضو کوچکی از خانوادۀ بزرگ تئاتر انقلاب و دفاع مقدس کشور، ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهید عرصۀ خبر و رسانه زنده‌یاد محمود صارمی، از اقدامات موثر و نتیجه‌بخش سردبیران، خبرنگاران، منتقدان، عکاسان و جمع فعالان گرانقدر و نجیب رسانه‌ای و خبری، تجلیل و تقدیر نمایم.
امیدوارم همواره در مسیر اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی ثابت‌قدم و پیشگام باشید. (ایرنا)
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1