کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی گچساران خبر داد؛

دستگیری باند حفاران غیرمجاز در گچساران

14 مرداد 1399 ساعت 11:21

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری باندحفاران غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.


سرهنگ سید محمد موسوی اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی آب شیرین شهرستان گچساران درراستای اجرای طرح مبارزه باحفاری های غیر مجاز و قاچاق میراث فرهنگی ضمن هماهنگی با مرجع قضایی درمحورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی خود تورایست و بازرسی دایرنمودند.                          
به گزارش کبنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ موسوی افزود: ماموران به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک و آن را متوقف نمودند و در بازرسی از خودرو وسایلی ازقبیل یک دستگاه گنج یاب، یک دستگاه لب تاب، یک عدد فلز یاب، و یک عدد ردیاب میله ای کشف و ضبط نمودند.
سرهنگ سید محمد موسوی اظهار کرد: در این راستا 2 نفر دستگیر و متهمین در بازجویی ها بیان داشتند که ۳نقطه را ردیابی و آماده حفاری کرده بودند که توسط  مامورین غافلگیر و دستگیر شدند، متهمین پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز توسط مامورین به پارکینگ انتقال یافت.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اقتدار و هوشیاری در کنار سایر نهادها از جمله یگان حفاظت میراث فرهنگی و دستگاه قضایی، با بسیج و همکاری همه ظرفیت های اجتماعی، مجال سوء استفاده رابه مجرمانی که قصد تاراج و غارت هویت ملی و تاریخی کشور را دارند هرگز نخواهد داد و قاطعانه و مقتدرانه برخورد قانونی خواهد کرد.


کد مطلب: 424003

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/424003/دستگیری-باند-حفاران-غیرمجاز-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1