تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۴۲۴۰۰۳
فرمانده انتظامی گچساران خبر داد؛

دستگیری باند حفاران غیرمجاز در گچساران

۰
دستگیری باند حفاران غیرمجاز در گچساران
کبنا ؛
سرهنگ سید محمد موسوی اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی آب شیرین شهرستان گچساران درراستای اجرای طرح مبارزه باحفاری های غیر مجاز و قاچاق میراث فرهنگی ضمن هماهنگی با مرجع قضایی درمحورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی خود تورایست و بازرسی دایرنمودند.                          
به گزارش کبنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ موسوی افزود: ماموران به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک و آن را متوقف نمودند و در بازرسی از خودرو وسایلی ازقبیل یک دستگاه گنج یاب، یک دستگاه لب تاب، یک عدد فلز یاب، و یک عدد ردیاب میله ای کشف و ضبط نمودند.
سرهنگ سید محمد موسوی اظهار کرد: در این راستا 2 نفر دستگیر و متهمین در بازجویی ها بیان داشتند که ۳نقطه را ردیابی و آماده حفاری کرده بودند که توسط  مامورین غافلگیر و دستگیر شدند، متهمین پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز توسط مامورین به پارکینگ انتقال یافت.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اقتدار و هوشیاری در کنار سایر نهادها از جمله یگان حفاظت میراث فرهنگی و دستگاه قضایی، با بسیج و همکاری همه ظرفیت های اجتماعی، مجال سوء استفاده رابه مجرمانی که قصد تاراج و غارت هویت ملی و تاریخی کشور را دارند هرگز نخواهد داد و قاطعانه و مقتدرانه برخورد قانونی خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1