کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدار نماینده کهگیلویه و معاون وزیر مطرح شد

نبود تجهیزات و کمبود اعتبارات عمده مشکلات شهرداری های کهگیلویه

13 مرداد 1399 ساعت 16:28

نماینده کهگیلویه بزرگ با تاکید بر مشکلات و کمبودها در شهرداری ها و دهیاریهای حوزه انتخابیه گفت: متاسفانه در برخی از شهرهای ما حتی یک مبلمان ساده شهری و ورودی مناسب که در خور شان مردم باشد نداریم.‌


سید محمد موحد نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با معاون وزیر کشور رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور دیدار و پیرامون مشکلات و کمبود اعتبارات شهرداری های حوزه انتخابیه گفت وگو کرد.
موحد در این دیدار با تاکید بر نقش عظیم شهرداری ها و دهیاری ها در توسعه شهری و روستایی بیان داشت: شهرداری ها و دهیاریها باعث پیشبرد توسعه شهری و روستایی در تمامی زمینه خواهند شد.
نماینده کهگیلویه بزرگ با تاکید بر مشکلات و کمبودها در شهرداری ها و دهیاریهای حوزه انتخابیه گفت: متاسفانه در برخی از شهرهای ما حتی یک مبلمان ساده شهری  و ورودی مناسب  که در خور شان مردم باشد نداریم.‌
وی تصریح کرد: شهرداری ها و دهیاری های ما با کمبود اعتبار و نبود تجهیزات و ماشین‌آلات کافی روبه رو هستند که توجه جناب جمالی نژاد به مناطق محروم را میطلبد.
موحد خطاب به جمالی نژاد،افرود:در سفری خود تمام واقعیت ها در شهرها حوزه انتخابیه را ببینید.
به گزارش کبنا، مقرر شد در آینده نزدیک معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاریها به کهگیلویه بزرگ سفر کند که بااعلام موافقت ایشان از حوزه انتخابیه بازدید و ظرفیتها و مشکلات را بررسی می نماید.


کد مطلب: 423969

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423969/نبود-تجهیزات-کمبود-اعتبارات-عمده-مشکلات-شهرداری-های-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1