تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۸
کد مطلب : ۴۲۳۹۴۵
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران :

آمار مبتلایان کرونا در گچساران به 820 نفر رسید + آمار روستا و شهر

۰
آمار مبتلایان کرونا در گچساران به 820 نفر رسید +  آمار روستا و شهر
کبنا ؛سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران در جلسه ستاد مقابله با کرونا که به ریاست فرماندار این شهرستان و در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران امروز (یکشنبه 12 مرداد ماه 99) برگزار شد، گفت: در مرحله سوم غربالگری تعداد66هزار و 703نفر شهروند گچسارانی بالای 15 سال سن ارزیابی شدند.
به گزارش کبنا، آرین غلامیان با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون شهروندان گچسارانی در سه مرحله غربالگری و ارزیابی شدند، گفت: در مرحله سوم  غربالگری  تعداد66هزار و  703نفر  افراد بالای 15 سال سن  ارزیابی شدند.
 وی ادامه داد: همچنین از زمان شیوع ویروس کرونا در مرحله نخست تعداد ۱۰۸هزار و ۳۷نفر، در مرحله دوم ۹۱هزار و ۲۳۱نفر غربالگری شدند.
 سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران عنوان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون تعداد 3هزار و424نمونه از بیماران مبتلا و مشکوک به ویروس دریافت شده است.
 غلامیان  با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا  تاکنون تعداد 820 مورد از نظر ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان مثبت  اعلام شده است، ابراز کرد: از مجموع این تعداد 440نفر آقا  و تعداد 380 نفر خانم در سطح شهرستان به این ویروس مبتلا شده اند.
 این مسوول بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون تعداد 571 نفر مبتلا به ویروس کرونا پس از گذراندن دوره درمان و نقاهت بهبود یافته‌اند.
وی تصریح کرد: از مجموع 820 مورد مبتلا به ویروس کرونا تعداد67نفر در مناطق  روستایی و تعداد 753 بیمار مبتلا به کرونا در سطح شهر شناسایی شده‌اند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران  ادامه داد:هم اکنون  39 بیمار و مشکوک به کرونا در بیمارستان های شهید رجایی و نفت گچساران بستری هستند که از این مجموع 31 بیمار در بیمارستان شهید رجایی و هشت بیمار در بیمارستان نفت بستری هستند.
وی عنوان کرد: در حال حاضر چهار بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بخش آی.سی.یو بیمارستان شهید رجایی بستری هستند.
 غلامیان با اشاره به اینکه با توجه به اعمال محدودیت‌ها و سختیگری‌هایی که صورت گرفت روند مراجعه به بیمارستان‌ها کاهش یافته است، گفت: در حال حاضر وضعیت شهرستان گچساران  همچنان قرمز است.

 همچنین در این نشست سید طاهر حسینی سرپرست بیمارستان شهید رجایی گچساران اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرون تا کنون تعداد 861 بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا به بیمارستان شهید رجایی گچساران مراجعه کرده است.
 وی با بیان اینکه با آغاز پیک دوم  بیماری کرونا در استان  وضعیت شهرستان گچساران قرمز اعلام و تعداد مراجعین به بیمارستان شهید رجایی گچساران افزایش یافت گفت:  از تیرماه تا کنون 768 فرد مبتلا و مشکوک به کرونا به بیمارستان مراجعه کرده است که از مجموع این تعداد در تیرماه 573 نفر و در مردادماه تا به امروز 195 نفر به بیمارستان مراجعه کرده‌اند.
حسینی ادامه داد: از تیرماه تا کنون تعداد 411 بیمار مبتلا و مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده که از این تعداد 288 نفر در تیرماه و تعداد 123 نفر در مردادماه  در بخش کرونایی بیمارستان شهید رجایی بستری شدند.
 سرپرست بیمارستان شهید رجایی گچساران ادامه داد: میانگین به طور متوسط روزانه تعداد 10 نفر مشکوک و مبتلا به کرونا به بیمارستان مراجعه می‌کنند.
وی در ادامه به اعزامی بیماران به بیمارستان شهید جلیل یاسوج اشاره و ابراز کرد: در تیرماه تعداد 29 بیمار و در مردادماه 9 بیمار برای ادامه درمان به استان منتقل شدند.
حسینی با اشاره به اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون تعداد 21 نفر بر اثر ابتلا جان خود را از دست داده‌اند، گفت: افرادی که بر اثر ابتلابه  ویروس کرونا فوت شده بیشتر دارای بیماری زمینه‌ای بوده‌اند.
 سرپرست  بیمارستان شهید رجایی گچساران خاطرنشان کرد: اکنون 31 بیمار مبتلا به کرونا دربخش کرونایی بستری هستند که از این تعداد چهار نفر در بخش آی. سی، یو بیمارستان بستری هستند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1