تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : ۴۲۳۹۲۷
جعفرزاده ایمن آبادی:

روحانی آرزوی ۱۰۰ ساله مردم ایران را برآورده کرد!/ آرزوی امام در اداره کشور بدون نفت را محقق کرد!

۴
۰
روحانی آرزوی ۱۰۰ ساله مردم ایران را برآورده کرد!/ آرزوی امام در اداره کشور بدون نفت را محقق کرد!
کبنا ؛«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی»، نماینده مردم رشت در مجلس دهم، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با "بحران های دولت روحانی و رویکرد دولت در برابر این مشکلات طی سال های گذشته" گفت: استقلال هیچ گاه به معنای دیوار کشیدن نیست. کشور نباید وابسته و از خود باخته باشد، نباید منفعل باشد باید برنامه و ارتباط وجود داشته باشد. دولت روحانی از ابتدا سعی کرد آن اجماع ایران هراسی و ضد ایرانی را بشکند و انصافا مجلس نهم و دهم هم، همه تلاش خود را برای کمک به دولت به کار برد و روندی که پیش گرفت، رضایتمندی مردمی هم در پیش داشت. 
او با اشاره به روی کار آمدن ترامپ گفت: روی کار آمدن یک رئیس جمهور پریشان احوال در امریکا خیلی از برنامه ها را به هم ریخت. متولیان امر ما و رئیس قوه مجریه و به عبارتی رئیس جمهور، شخصیت روشنفکری است که مبنای خود را در سیاست خارجی تعامل با دیگر کشورها قرار داد که توانست، دیوارها و حصارها را بشکند.
نماینده مردم رشت در مجلس دهم اضافه کرد: روحانی اجازه اجماع ایران هراسی را به صهیونیست‌ها نداد و تلاش و کوشش خود را بکار گرفت. باید ارزیابی هر فرد، هر گروه، هر مجموعه و هر دولتی را متناسب با امکاناتی که در اختیار دارد، مورد نظر قرار دهیم، رئیس جمهوری داشتیم که نفت را بشکه ای 125 دلار می فروخت و در استادیوم های شهرها می چرخید و پول بین مردم پخش می کرد  و مردم برایش هورا می کشیدند ولی الان شما رئیس جمهوری دارید که آرزوی 100 ساله مردم ایران را برآورده می کند. دولت روحانی بدون درآمد نفت، کشور را اداره می کند چیزی که حضرت امام آرزو داشت و هم در سیاست های ابلاغی رهبری شاهد بودیم. نفت نداریم و روحانی کشور را با تقریبا، 30 درصد یا 40 درصد درآمد پیش بینی شده اداره می کند و از طرفی همه بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله و کرونا تمام کشور را به تعطیلی کشانده است.
او با اشاره به مضاعف شدن مشکلات دولت در ایام کرونا اظهار کرد: آمریکا، انگلیس ایتالیا و ... که مدعی بودند در شرایط کرونا در مدیریت آن وا مانده اند. ما به لطف خدا و کمک کادر درمان و همکاری مردم، وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا، نسبت به امکاناتی که داشتیم خیلی خوب پیش رفتیم و خدا را شاکریم و قدردان زحمات کادر درمان و سلامت کشور، هستیم.
جعفرزاده ایمن آبادی افزود: کم لطفی های موجود در کشور عمدتا توسط گروه های سیاسی شکل می گیرد که یک بخشی از آن ساختاری است، ما حزب  نداریم و همچنین یک بخش از آن ناشی از نداشتن انصاف و منطق است. من نمی گویم نقد نکنند هر دولتی باید نقد شود دولتی که نقد نشود راه خود را اشتباه می رود ولی رعایت انصاف هم خوب است. بگوییم با کدام امکانات و با کدام ابزار و ادوات و درآمد و با کدام پول تا اینجا کشور را پیش بردیم؟ اینها را باید کنار هم گذاشت بعد کارنامه بدهیم. 
او در پایان تاکید کرد: کارنامه دادن بدون در نظر گرفتن شرایط منطقی نیست. هیچوقت  بچه ای که در سیستان و بلوچستان در کپر درس می خواند با بچه ای که در شمال تهران در یک مدرسه لاکچری درس می خواند با هم قابل قیاس نیست، هر کدام ابزار و امکاناتی متفاوت در اختیار دارند. دولت با همه امکانات با همه کم لطفی های داخلی و نامردی های خارجی، خوب توانسته کشور را اداره کند. از همین جا یک خسته نباشید به همه دولتی ها، مجلسی ها و قوه قضاییه، می‌گویم. (برنا)

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ببله جناب رعیس جهموری داشتیم که لنگه نداشت به داد فقرا می رسید وسهام عدالت ومسکن مهر و یارانش برای مردم ماندگار شد همین یارانه هم هم حزبیهای شما به مردم نمی دادند والان رعیس جهموری داریم فقط ازپشت شیشه دودی ماشینش مرردم را نظاره میکنه ودر حال ساخت وساز مسکنش درجماران تهران است ومردمش گرسنه.دیگر کسی مثل احمدی نژاد پیدا نمیشه
Iran, Islamic Republic of
بله ریس چهموری داشتیم طرفدار مستضعفین بود ومردم دوستش دارند الان چی،شما که خرید نمیکنید از قیمت ه ای سرسام اور خبرداشته باشی یا هم خودت را به کری وکوری زدی،مردم ما را چی فرض کردی
Iran, Islamic Republic of
دیگه حکومت شما اصلاح طلبان تمام شد نه از لاریجانیها خبری هست ونه از خاتمیها وروحانیها.فقط احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
جناب ایمن ابادی به قول دکتر اب را بریز جایی که......پیشنهاد من به شما این که شما و برادران لاریجانی بنشینید تو خانه مدت باقیمانده از عمرتان به دعا ورازونیاز پر داد ازبد،مردم یک نفس راحتی بکشند اقای روحانی هم سال دیگه به جمع شماها می پیوند
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1