کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

جریمه 10 میلیارد ریالی قاچاقچیان تلویزیون و لوازم بهداشتی

12 مرداد 1399 ساعت 13:45

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از مصادره کامیون ایسوزو و جریمه ۱۰ میلیاردی قاچاقچیان تلویزیون و لوازم بهداشتی خبر داد.


مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از محکومیت ۱۰ میلیاردی قاچاقچیان تلویزیون و مواد بهداشتی خبر داد.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان، صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: مامورین پاسگاه انتظامی سرود جنوبی بویراحمد در حین انجام تور ایست بازرسی در محور یاسوج به اصفهان به یک دستگاه خودرو کامیون ایسوزو که قصد انتقال محموله از شهرهای جنوبی به استانهای شمالی را داشتند، مظنون شده و پس از ایست بازرسی تعداد قابل توجهی تلویزیون و مواد بهداشتی به ظن قاچاق کشف و توقیف کردند.
وی افزود: شعبه سوم ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات طی استعلام از گمرک و معاونت غذا و دارو که جوابیه ای مبنی بر اینکه با بررسی به عمل آمده از نمونه های مواد بهداشتی  مکشوفه و اینکه به صورت قاچاق و غیر مجاز وارد کشور گردیده از نظر این معاونت تهدیدی برای سلامت عمومی جامعه محسوب شده و قابلیت انسانی را درسطح عرضه ندارد.
صالحی در ادامه بیان کرد: شعبه سوم رسیدگی به قاچاق کالا وارز  متهمین را علاوه بر ضبط کالا و مصادره خودروی حامل قاچاق به نفع دولت، به پرداخت ۱۰ میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کردند.


کد مطلب: 423916

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423916/جریمه-10-میلیارد-ریالی-قاچاقچیان-تلویزیون-لوازم-بهداشتی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1