کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یاسوج مطرح شد

سر و صدای خانه لاکچری شهردار یاسوج بلند شد (+ تصاویر و مصوبه )

12 مرداد 1399 ساعت 13:25

جلسه علنی شورای اسلامی شهر یاسوج به ریاست مسعود خوبانی در محل این شورا برگزار شد.


جلسه علنی شورای اسلامی شهر یاسوج به ریاست مسعود خوبانی در محل این شورا برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز ( یکشنبه 12 مرداد ماه 99) جلسه علنی شورای اسلامی شهر یاسوج به ریاست مسعود خوبانی رئیس این شورا و با حضور غلامی مسئول اداره اجرائیات شهرداری یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این جلسه پیرامون کلیپ کتک کاری میوه فروش یاسوجی توسط مأمور شهرداری بحث و تبادل نظر شد که مسئول اداره اجرائیات شهرداری یاسوج در باره این کلیپ توضیحاتی ارائه داد.

مسعود خوبانی ریاست شورای شهر یاسوج در این باره اظهار کرد: واحد اجرائیات شهرداری همواره در معرض تهمت‌ها و توهین‌ها بوده است و یکی از نهادهایی می‌باشد که در تیر رس انواع هجمه هستند در صورتیکه این عزیزان شبانه روز در تلاش هستند، تا رفاه و آسایش شهروندان را فراهم آوردند، انصاف نیست که همه‌ی زحمات واحد اجرائیات را نادیده بگیریم و یک حرکتی را که مطابق وظیفه‌شان بوده را انجام داده‌اند، بلد کرده و متهم‌شان کنیم و بر سر آنها بکوبیم.
در ادامه غلامی مسئول اجرائیات شهرداری یاسوج با اشاره به اینکه اجرائیات شهرداری یکی از زیر مجموعه‌های خدوم سازمان شهرداری می‌باشد و بیشترین ارتباط را با شهروندان دارند، افزود: نیروهای اجرائیات اگر عملی انجام می‌دهند در جهت اجرای مصوبات شهرداری یا در جهت رفاه حال شهروندان فهیم می‌باشد.
مسئول اجرائیات شهرداری با اشاره به خدمات ارائه شده بیان کرد: قبلاً در ورودی‌ها و خیابان‌های اصلی شهر شاهد وانت‌بارهای میوه فروش و دوره گرد بودیم، که این موضوع باعث ایجاد ترافیک و سایر مشکلات و مزاحمت‌ها برای مردم، مسافران بودند، و زیبنده مرکز استان هم نبود. تعداد غالب بر 1400 خودرو را از ورودی و سطح شهر جمع و ساماندهی کردیم و هم اکنون شاهد وضعیت بهتری هستیم.
خوبانی: شورای شهر یاسوج، پویا و قوی است / آقای اکبری شما نخود هر آشی هستی / نگین‌تاجی: پروژه باز آفرینی شهری محصول تلاش همه اعضا است / آقای اکبری شما مخالف ساماندهی محمود آباد یاسوج بودی / انتقاد عضو شورا از فرد معلوم الحال / تذکر قانونی اکبری تبار در باره پاداش بازنشستگان/ اکبری: آقای خوبانی من توانمند هستم
غلامی همچنین به اجرای مصوبات شهرداری از طریق اداره اجرائیات اشاره کرد و افزود در دوره پنجم، 45 مورد رأی تخریب کمیسیون ماده 100 را اجرا و مبلغی بالغ بر یک میلیارد وصول مطالبات داشته‌ایم.
مسئول اداره اجرائیات شهراری یاسوج با اشاره به کلیپ منتشر شده در چند روز گذشته مبنی بر برخورد نیروهای اجرائیات با میوه فروشی در شهر یاسوج اظهار داشت: در این موضوع ضابطین قضایی ما را همراهی می‌کردند، چند صنف میوه فروش در این منطقه فعال هستند که قسمتی از پیاده رو را اشغال کرده بودند، به صنوف تذکرات شفاهی و کتبی داده شد و صنف مورد نظر با توجه به تذکرات متعدد شفاهی و کتبی از رعایت ضوابط خودداری می‌کرد که با تصمیم و همراهی ضابط قضایی اقدام به رفع سد معبر نمودیم، متاسفانه این اقدام با تفطیع فیلم و با نشر آن به صورت گسترده در فضای مجازی، که شیطنت انجام گرفت، باعث ایجاد شبهه و حرف و حدیث‌های زیادی شد.
در ادامه این نشست علی اکبری تبار عضو شورای شهر یاسوج ضمن تشکر از زحمات نیروهای اجرائیات شهرداری از مسول اداره اجرائیات درخواست کرد در برگزاری کلاس‌های آموزشی برای نیروهای زیر مجموعه اهتمام لازم را داشته باشند.

به گزارش کبنا، در ادامه این جلسه موضوع پرحاشیه خانه لاکچری شهردار یاسوج مورد بحث و بررسی قرار گرفت. نستهن مقدم شهردار یاسوج اخیراً پیرامون صاحب خانه خوب و قیمت مسکن اظهار نظر کرده بود که با واکنش متعدد کاربران مواجه شد.



در جلسه امروز شورای اسلامی شهر یاسوج پیرامون مسکن شهردار یاسوج مباحثی مطرح شد، مسعود خوبانی رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه نستهن مقدم شهردار یاسوج در خانه‌ای با اجاره 4 میلیون تومان نشسته است، اظهار کرد: رهن ملک مسکونی که در اختیار شهردار یاسوج است، مبلغ 100 میلیون تومان با اجاره‌ای قریب به 4 میلیون تومان می‌باشد.
خوبانی در ادامه با اشاره به مواد قانونی بیان داشت: در زمینه تأمین مسکن شهرداران مصوب شده است در صورتی که شهردار در شهر مورد نظر دارای ملک باشد، باید از ملک خود استفاده نماید و اگر دارای ملک شخصی نبود، شهرداری می‌تواند، ۵۰ در صد از هزینه تأمین ملک مورد استفاده شهردار را بر عهده بگیرد و مابقی را شخص شهردار باید پرداخت نماید، متاسفانه در مدت این سه سال تمام هزینه‌های مربوط به تأمین ملک مسکونی آقای مقدم شهردار یاسوج از در آمد شهرداری تأمین می‌شده است، ناگفته نماند که این تصمیم بر اساس مصوبه شورا بوده است و هم اکنون طبق قانون شهردار یاسوج باید هزینه‌های مشخص شده مذکور را پرداخت نماید و هزینه‌های پرداخت شده قبلی را نیز به حساب شهرداری عودت دهد.
 در ادامه کیوان آشنا، فرشید احمدی‌کیش و هدایت اکبری به اظهارات خوبانی و این مصوبه اعتراض کردند.
به گزارش کبنا، این مصوبه با اکثریت آرا مصوب گردید.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423915-2.jpg
تصاویری از خانه شهردار یاسوج
 


کد مطلب: 423915

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423915/سر-صدای-خانه-لاکچری-شهردار-یاسوج-بلند-تصاویر-مصوبه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1