تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۴۲۳۸۴۱
طی حکمی:

رئیس جهاد کشاوری لوداب مشخص شد + عکس

۱
رئیس جهاد کشاوری لوداب مشخص شد + عکس
کبنا ؛در آیینی با حضور مسولان شهرستانی از زحمات اکبری تقدیر و بنیادی جایگزین وی در جهاد کشاورزی لوداب شد.
روحانی بخشدار لوداب در این مراسم گفت: مدیر یک سیستم باید فرهنگ خدمتگزاری به مردم را داشته باشد و مقام و صندلی ریاست خود را فرصتی برای خدمت به مردم دانسته و در راستای این حق کوشش کند.
اکبری رئیس سابق جهاد کشاورزی لوداب در آیین تودیع خود گفت: از جمله اقدامات مهمی که در طول ۱۳ سال خدمت در منصب رئیس جهاد کشاورزی منطقه لوداب داشته ام می توانم به جدول کشی آبراهای اصلی شالیزار ها در روستاها و مناطقی چون ، حیدرآباد، آباده، تل دراز، کبونه، میان لوداب و...اشاره کنم.
اکبری، توسعه باغات کشاورزی، زنبورداری، تجهیز و تهیه موارد مورد نیاز کشاورزان از جمله تراکتور، کشت گیاهان داروئی مثل زعفران در منطقه و...از دیگر اقداماتی بود که به آن ها اشاره کرد.
آذرگون رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد در این آیین، ضمن آرزوی موفقیت و بهروزی برای بنیادی افزود: امنیت غذایی جامعه، ضامن امنیت جانی مردم آن جامعه است و جهاد کشاورزی با تامین غذای مردم، خط مقدم مبارزه با مستکبران و نا اهلان در دوره ۴۰ ساله تحریم ها می باشد.
مهران بنیادی رئیس جدید جهاد کشاورزی بخش لوداب، ضمن تقدیر از حضور مسولان و مردم در این مراسم، برخی از برنامه های مهم خود برای اداره این نهاد را بیان کرد و افزود: باید دیدگاه مردم و به خصوص کشاورزان را نسبت به جهاد کشاورزی تغییر داد تا به یک همکاری و همراهی چند جانبه در زمینه کشاورزی توسعه یافته برسیم.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423841-1.jpg
رئیس جدید جهاد کشاورزی لوداب ،توسعه گیاهان دارویی را یکی دیگر از برنامه های خود عنوان کرد و افزود: این مهم به صورت گسترده در سطح منطقه پیگری و به ثمر خواهد نشست به گونه ای که کشاورزان درآمد خوبی به دست بیاورند.
استفاده از تجارب عملی کشاورزان توسط کارشناسان و مهندسین کشاورزی در زمینه های مختلف،مورد دیگری بود که بنیادی به آن اشاره کرد.
توسعه باغات دیم باتوجه به موقعیت جغرافیایی و سراشیبی های منطقه،استفاده از روش های نوین مصرف آب در کشاورزی، توسعه ی مشاغل کشاورزی، دام پروری،زنبور داری،گیاهان دارویی،ایجاد مزارع نمایشی و جلب اعتماد کشاورزان و ایجاد سد درلوداب و به تناسب آن توسعه ی کشاورزی منطقه با همراهی و همکاری و مساعدت مسولان استان و کشوری، به خصوص نماینده شهرستان های بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از دیگر برنامه های مهمی بود که بنیادی به آن اشاره کرد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423841-2.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1