تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۴۲۳۸۳۱
روش جدید ثبت درخواست:

سامانه جدید بیمه بیکاری اعلام شد

۰
سامانه جدید بیمه بیکاری اعلام شد
کبنا ؛کبنا، پروانه نیک مرام روز پنجشنبه در این رابطه اظهار داشت: در راستای تحقق دولت الکترونیک، زیرسامانه بیمه بیکاری از سامانه جامع روابط کار پس از طی دوره اجرای آزمایشی در 5 استان، قابلیت استفاده در سطح کشور را پیدا کرد.

وی تاکید کرد: سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری که در ایام کرونا راه اندازی شده بود از پنجم مرداد مسدود شده است ‌و متقاضیان بیمه بیکاری منبعد برای ثبت درخواست خود باید به زیرسامانه بیمه بیکاری از سامانه جامع روابط کار به نشانی prkar.mcls.gov.ir مراجعه نمایند . 

نیک مرام عنوان کرد: لذا  کارگران و کارفرمایانی که خواهان استفاده از سامانه جامع روابط کار در بیمه بیکاری ،تائید صلاحیت شرکت های خدماتی ، صلاحیت ایمنی ،سخت ‌‌زیان آور ، و‌ طرح دعوی هستند در ابتدا باید با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و احراز هویت، نام کاربری و رمز عبور دریافت نمایند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پس از احراز هویت نام کاربری و رمز عبور برای شخص و یا شرکت پیامک می شود و افراد با حضور در سامانه جامع روابط کار و ورود به کارپوشه شخصی می توانند از خدمات این سامانه برای ثبت درخواست خود بهره مند شوند.

 وی تاکید کرد: کارگران و کارفرمایان لازم است فقط یک بار برای احراز هویت به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه ‌ پس از آن خدمات موردنیاز خود را به شکل غیرحضوری و در کمترین زمان ممکن دریافت می کنند.

نیک مرام گفت: این طرح با هدف شفاف سازی، سهولت در کار ، و‌ضروری دانستن تحقق دولت الکترونیک در سطح کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1