کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در پی گزارش های مردمی مطرح شد؛

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد : مردم مخاطرات زیست محیطی را گزارش دهند

9 مرداد 1399 ساعت 14:01

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید با تاکید بر اینکه ، سلامتی مردم خط قرمز ماست گفت: با هر اقدام خلاف محیط زیستی که سلامت جامعه را تهدید می کند بدون هیچ گونه مماشاتی برخورد خواهیم کرد .


در پی گزارش مردمی مبنی بر استفاده از آب فاضلاب خانگی در آبیاری صیفی جات در شهرستان بویراحمد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن بازدید از محل از این آب نمونه برداری کرد. /درصورت تهدید زیست محیطی از طریق دادستان شهرستان و آب و فاضلاب شهری اقدام خواهد شد.
در پی گزارش مردمی مبنی بر استفاده از فاضلاب خانگی در آبیاری صیفی جات در شهرستان بویراحمد ، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان به همراه بخش آزمایشگاهی خود ضمن بازدید فوری از محل ، نسبت به نمونه برداری ازاین آب اقدام نمود .
براساس این گزارش، سید اسدالله هاشمی در این بازدید با تاکید بر اینکه ، سلامتی مردم خط قرمز ماست گفت: با هر اقدام خلاف محیط زیستی  که  سلامت جامعه را تهدید می کند بدون هیچ گونه مماشاتی برخورد خواهیم کرد .
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: در این بازدید موردی از آبیاری صیفی جات با آب فاضلاب خانگی مشاهده نشد اما بخشی از فاضلاب  خانگی با ملحق شدن به آب کشاورزی برای آبیاری یونجه استفاده می شود .
هاشمی افزود: از این آب نمونه برداری شد، تا ضمن بررسی آزمایشگاهی ، در صورت تهدید ، مکاتبات لازم با آب و فاضلاب شهری و دادستان محترم شهرستان بویراحمد صورت گیرد .
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن تشکر از توجه شهروندان به مسائل زیست محیطی و ارائه گزارش  گفت: هر شهروندی  از هر نقطه از استان و در هر زمان از شبانه روز می تواند مخاطرات زیست محیطی را از طریق شماره  تلفن 2-33334441 با پیش شماره 074  ، به اطلاع اداره کل حفاظت محیط زیست استان برساند.


کد مطلب: 423813

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423813/مدیرکل-حفاظت-محیط-زیست-کهگیلویه-بویراحمد-مردم-مخاطرات-محیطی-گزارش-دهند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1