تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۴۲۳۸۱۳
در پی گزارش های مردمی مطرح شد؛

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد : مردم مخاطرات زیست محیطی را گزارش دهند

۱
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد : مردم مخاطرات زیست محیطی را گزارش دهند
کبنا ؛
در پی گزارش مردمی مبنی بر استفاده از آب فاضلاب خانگی در آبیاری صیفی جات در شهرستان بویراحمد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن بازدید از محل از این آب نمونه برداری کرد. /درصورت تهدید زیست محیطی از طریق دادستان شهرستان و آب و فاضلاب شهری اقدام خواهد شد.
در پی گزارش مردمی مبنی بر استفاده از فاضلاب خانگی در آبیاری صیفی جات در شهرستان بویراحمد ، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان به همراه بخش آزمایشگاهی خود ضمن بازدید فوری از محل ، نسبت به نمونه برداری ازاین آب اقدام نمود .
براساس این گزارش، سید اسدالله هاشمی در این بازدید با تاکید بر اینکه ، سلامتی مردم خط قرمز ماست گفت: با هر اقدام خلاف محیط زیستی  که  سلامت جامعه را تهدید می کند بدون هیچ گونه مماشاتی برخورد خواهیم کرد .
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: در این بازدید موردی از آبیاری صیفی جات با آب فاضلاب خانگی مشاهده نشد اما بخشی از فاضلاب  خانگی با ملحق شدن به آب کشاورزی برای آبیاری یونجه استفاده می شود .
هاشمی افزود: از این آب نمونه برداری شد، تا ضمن بررسی آزمایشگاهی ، در صورت تهدید ، مکاتبات لازم با آب و فاضلاب شهری و دادستان محترم شهرستان بویراحمد صورت گیرد .
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن تشکر از توجه شهروندان به مسائل زیست محیطی و ارائه گزارش  گفت: هر شهروندی  از هر نقطه از استان و در هر زمان از شبانه روز می تواند مخاطرات زیست محیطی را از طریق شماره  تلفن 2-33334441 با پیش شماره 074  ، به اطلاع اداره کل حفاظت محیط زیست استان برساند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1