تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۴۲۳۷۷۴
کارشناس اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد:

تداوم شرجی و رطوبت هوا در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان هفته

۰
تداوم شرجی و رطوبت هوا در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان هفته
کبنا ؛کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی جوی رطوبت و شرجی در استان تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.
 به گزارش کبنا، ولی بهره مند اظهار کرد: با بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی 72 ساعت آینده رشد ابرهای همرفتی  را در اغلب  مناطق استان خواهیم داشت.
 وی افزود:ضمن اینکه  طی این مدت در ساعاتی از بعد از ظهر و در پاره ای از مناطق استان به ویژه مرتفع علاوه بر رشد ابر، رگبار پراکنده، رعد و برق و افزایش وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد  در ادامه با اشاره به تداوم وضعیت رطوبت هوای شرجی در استان تا پایان هفته گفت: رطوبت هوا در شهرهای یاسوج، دوگنبدان،لیکک و دهدشت به بیش از ۶۰ درصد رسیده است.
 بهره مند با اشاره به اینکه حداکثر رطوبت هوای شبانه روز گذشته در ایستگاه تحقیقات کشاورزی منطقه امامزاده گچساران به ۷۸درصد به ثبت رسیده است، عنوان کرد:  در 24 ساعت گذشته بیشترین میزان رطوبت هوا در شهرهای استان به ترتیب در لیکک 62، دو گنبدان 60، دهدشت60، یاسوج و سی سخت 34 درصد گزارش شده است.
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد  ادامه داد:  از روز گذشته تا کنون دمای هوا  در همه شهرهای استان افزایش 2 الی 3 درجه‌ای داشته است.
بهره‌مند ادامه داد: دمای هوای ایستگاه های هواشناسی استان در گرمترین زمان شبانه روز گذشته دردهدشت۴۳.۳ ،منطقه امامزاده جعفر ۴۳،دوگنبدان ۴۲.۸،لیکک ۴۲.۷یاسوج ۳۶.۲،سی سخت ۳۳.۸ گزارش شده است.
وی تصریح کرد: دمای هوا  در شبانه روز گذشته تاکنون در همه شهرهای استان ۲الی3 درجه افزایش یافته است.
بهره مند ادامه داد: بر اساس پیش یابی هواشناسی هوای استان امروز هوای استان کمی ابری بتدریج افزایش ابر در پاره ای از مناطق با احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده و گاهی افزایش باد خواهد بود.
 وی ادامه داد: در روز های پنج شنبه  و جمعه هوا کمی ابری بتدریج افزایش ابر در پاره ای از مناطق با احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده گاهی افزایش باد پیش بینی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1