تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۲۳۷۶۹
در بازدید از پروژه در حال ساخت تله کابین یاسوج؛

موانع اجرای پروژه گردشگری تله کابین یاسوج بررسی شد

۰
موانع اجرای پروژه گردشگری تله کابین یاسوج بررسی شد
کبنا ؛مجید صفایی در بازدید از پروژه در حال ساخت تله کابین یاسوج،گفت: در سطح ملی مشکلات اجرای این پروژه پیگیری شده و در چند ماه اخیر روند اجرای تله کابین یاسوج پیشرفت خوبی داشته است.
او با بیان اینکه از محل اعتبارات جهش تولید 270میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به این پروژه اختصاص داده شده است،تصریح کرد: انتظار می رود بانک سپه در پرداخت سریع تسهیلات با سرمایه گذار بخش خصوصی همکاری لازم را انجام دهد.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: امیدواریم با افتتاح این پروژه مهم سرمایه گذاری گام‌های اساسی در حوزه رونق توسعه گردشگری استان برداشته شود.
صفایی با بیان اینکه توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دغدغه مسئولان استان به خصوص استاندار محترم استان است، تصریح کرد: این پروژه بعد از حدود هشت سال راکد بودن دوباره با حمایت مسئولان استانی و کشوری عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
مدیرکل دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید در تسریع اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: در جلسه با حضور سرمایه گذار و بانک سپه استان موانع تکمیل و بهره برداری این پروژه مهم گردشگری بررسی می شود.
عملیات اجرایی تله کابین یاسوج از ۱۲مهر سال ۱۳۹۲ آغاز شد و پیشرفت آن تا چند ماه قبل کمتر از ۲۰درصد بود اما با تصمیمات سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع ، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد کار اجرای این طرح بیش از پیش در دستور کار متولیان امر قرار گرفته و خوشبختانه تا کنون پیشرفت خوبی داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1