کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

شائبه تخلف آیین نامه ای در رد اعتبارنامه تاجگردون یا انتخاب بذرپاش؟

8 مرداد 1399 ساعت 0:41

غلامرضا تاجگردون منتخب مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در انتخابات یازدهم در توئیتی خطاب به الیاس نادران نماینده مجلس نوشت: «لطفاً تخلف شش گانه هیأت رئیسه را در بررسی اعتبار نامه من بررسی کنید، تا اعتراض شبهه سیاسی نداشته باشد.»


در روزهای اخیر انتخاب رئیس دیوان محاسبات کشور حواشی بسیار زیادی داشته و مورد اعتراض جدی احمد توکلی و الیاس نادران نماینده مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.
نادران در آخرین واکنش خود به این انتخاب، در نامه ای نوشته است: بدلیل ابهام حداقل ۲۰ سال سابقه کار، رعایت آئین نامه ابلاغی کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس لازم است «کمیسیونهای ذیربط (برنامه و بودجه، اصل۹۰، آئین نامه داخلی و...) تحقیقات جامعه را در این رابطه انجام و نتیجه بررسیهای خود را برای حفظ حیثیت کمیسیون برنامه و بودجه و کلیت مجلس منتشر کند تا به این ترتیب بخشی از اعتماد از دست رفته جامعه دانشگاهی و افکار عمومی بازسازی شود.
اما تاجگردون در توئیتی درخواست کرده به تخلف هیئت رئیسه در بررسی اعتبارنامه اش رسیدگی شود.
تاجگردون در صفحه توئیتر خود نوشت: آقای دکتر نادران درخواست کرده کمیته ای با ترکیب چند کمیسیون بررسی کنند ایا هیئت رئیسه در انتخاب رئیس دیوان محاسبات تخلف کرده است یا خیر؟ حالا که زحمت این را می کشند لطف کنند تخلف شش گانه هیئت رئیسه را در بررسی اعتبارنامه من هم بررسی کنند تا اعتراض شبهه سیاسی نداشته باشد.
در روزهای بررسی اعتبارنامه تاجگردون، برخی شخصیت های حقوقی و چند تن از نمایندگان حال حاضر و سابق مجلس، نسبت به تخلف مجلس از آیین نامه اظهارنظر کرده و اقدام مجلس را غیرقانونی دانسته بودند، حال که نادران در موضوع انتخاب رئیس دیوان محاسبات با استناد به قانون ایین نامه داخلی مجلس، ابهاماتی را در این خصوص مطرح کرده است، آیا اعتراض تاجگردون در خصوص تخلف هیئت رئیسه در بررسی اعتبارنامه خود قابل اعتنا است؟
به گزارش کبنا، متن توئیت تاجگردون به شرح زیر است؛
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423760-2.jpg


تاجگردون در حال خروج از مجلس بعد از رد اعتبار نامه اش
 


کد مطلب: 423760

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423760/شائبه-تخلف-آیین-نامه-رد-اعتبارنامه-تاجگردون-یا-انتخاب-بذرپاش

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1