تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۴۲۳۷۳۸
هنجار شکنان، منتظرمان باشند:

با کسی شوخی نداریم/ 145 خودرو در یاسوج توقیف شد/ وظیفه دستگاه قضایی، خدمت به مردم در حوزه نظم، امنیت و عدالت است

۵
۲
با کسی شوخی نداریم/  145 خودرو در یاسوج توقیف شد
کبنا ؛22 تیرماه امسال بود که سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان از آغاز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان خبر داد.
موضوعی که از قبل هم در راستای وظیفه مدعی العمومی دادستان و ضابط خاص دستگاه قضایی وجود داشت.
واجب‌تر بودن امنیت از نان شب، جمله‌ای که بارها افراد مختلف در سمت‌ها و مسئولیت‌های متفاوت بیان کرده‌اند، شنیده‌ایم، چنانچه از بُعد قضایی به مسئله بنگریم به این نکته خواهیم رسید که، امروزه بستر لازم برای توسعه در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و حتی فرهنگی، یک امنیت پایدار است.
هنگامی که به امنیت می‌اندیشیم متوجه می‌شویم که احساس ناامنی از خود ناامنی بدتر است، وجود امنیت هم مؤثر و هم موجب پیشرفت می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در حاشیه اجرای مرحله دوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گفت: همانطور که قول داده بودیم، پس از مرحله اول که برخورد با خودرو سواران و افراد ماجراجو در ساعت میانی و پایانی شب در سطح شهر بوده و طی این اقدامات که با حضور مقتدرانه پلیس راهور و نیروی تلاشگر انتظامی انجام شد، تعداد 145 خودرو توقیف و پس از انتقال به پارکینگ، ضمن اعمال جرائم، برای برخی از مالکین آنها پرونده کیفری تشکیل گردید.

سید علی ملک حسینی با اظهار اینکه تأکید رئیس کل محترم دادگستری استان و مطالبه عمومی، سبب برگزاری طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بوده، افزود: در راستای این طرح، نیروی مقتدر انتظامی حضور مؤثر و فعالی با دستگاه قضایی داشته است.
دادستان مرکز استان به برگزاری مرحله‌ی دوم این طرح اشاره و گفت: در این مرحله وضعیت نابسامان کافی شاپ ها و قلیان خانه‌های سطح شهر، مورد بازرسی قرار گرفتند.
ملک حسینی در ادامه افزود: بازرسی از صنوف مذکور، نشانگر وضعیت نابسامان و اسفناک این مکان‌هاست.
وی گفت: در این بازرسی، دستگاه‌هایی مانند تعزیرات حکومتی، نمایندگان شبکه بهداشت و اتاق اصناف حضور داشتند و نسبت به پلمپ تعداد زیادی از این مراکز اقدام و برای برخی نیز پرونده قضایی تشکیل شده است.
دادستان مرکز استان با اشاره به اینکه برخورد قاطع در انتظار مخلین نظم و امنیت شهروندان و کسانی که به حقوق شهروندی دیگران تجاوز می‌کنند، خواهد بود تصریح کرد: حقوق شهروندی صرفاً، حقوق متهمین و مجرمین نیست، بلکه مردم عادی و حتی عابران پیاده و شهروندان نیز، از حقوق شهروندی برخوردارند.
وی افزود: عموم مردم از زن و مرد و حتی اطفال، حق تردد بدون مخاطره در شهر را دارند و نباید برای آنان مزاحمتی ایجاد و یا مورد تعرض قرار بگیرند.
سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، ضمن تذکر به هنجار شکنان در پایان از برگزاری مرحله سوم این طرح خبر داد و اظهار داشت: این افراد بدانند، دادستانی در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها به سراغ افرادی خواهد رفت که اقدام به درگیری، حمل سلاح گرم و دیگر افرادی که موجبات سلب آسایش و امنیت مردم می‌شوند، می‌نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
با سلام و درود و خسته نباشید
خدمت تمامی عزیزانی که جهت رفاه و آسایش مردم تلاش می کنند
بعنوان یک شهروند عاجزانه از شما بزرگوار تقاضا دارم که به خیابان هجرت ها بخصوص هجرت دو که متاسفانه تا پاسی از شب (تا حدود ساعت یک و دو حتی سه نیمه شب) گیم نت و کافی شاپ یا حتی آرایشگاه مردانه فعالیت میکنند و باعث مزاحمت و سلب آرامش ساکنین این منطقه شده آند رسیدگی کنید....
یک کلوپ هست در خیابان هجرت دو که تا سه نیمه شب فعالیت داره و واقعا باعث سلب آرامش شده.... و بارها شاهد درگیری عده ای جوان که با چاقو و چماق و سنگ .....
تقاضا دارم رسیدگی کنید.
باز از شما بزرگواران
دادستان محترم
نیروی انتظامی
تشکر ویژه دارم
اجرتان با خدا
Iran, Islamic Republic of
توقف ۱۴۵ خودرو در یاسوج توقیف شد !
تیترهای خودتون را بخونید بعد بفرستید روی سایت .
توقف و توقیف و ....
یکی از همین مردم
Iran, Islamic Republic of
جناب ملک حسینی برادر اگه احیانا این کامنت ها رو شما یا بقیه همکاراتون میخونید خیلی به زبان ساده اول که دم شما خیلی خیلی گرم برای برخورد جدی با مزاحمان نوامیس و خودروهایی که امنیت و آرامش رو از مردم سلب کردن اما برادر ما کماکان میبینیم بعضی اوقات آش همون آشه و کاسه همون کاسه بخصوص توی خیابان ساحلی که گویا مکان ثابت بعضی از اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس مردمه در ثانی یه چیز دیگه که هست برخورد بسیار بد یعضی از کارمندان و قضات دادگستری استان با مردم هست که متاسفانه شاکی و متشاکی و حتی ارباب رجوع که برای پرسیدن یه سوال مراجعه کرده رو از لحاظ برخورد همراه با احترام به یه شکل و خیلی گاها با غرور برخورد میکنن که انشالله این مورد که از همه مهم تر هست رو مد نظر قرار بدید و فرامین مقام معظم رهبری رو در رابطه با حرپت و احترام مسلمان سر لوحه کار خودتون قرار بدید.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
چرا نظر من رو نداشتیم
خواهشاً
خیابان هجرت دو واقع در یاسوج
آسایش محله رو
۱.کلوپ هجرت در هجرت دو طبقه اول تا ساعت ۳نیمه شب
۲.چندین آرایشگاه محل تجمع نوجوانان و جوانانی که دعوا و ...
۳.کافی شاپ های که محل ارازل و دعوا...
۴.آلودگی صوتی و مانور ماشین های مزاحم
یک ساعت از ساعت ۸شب وقت بزارید ببینید چه خبره
ممنون میشم.
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
درود جناب ملک حسینی ان شاءالله که موفق باشید
انصافا ازاین هنجارشکنان کوتاه نیایید وهمانطور که دوستمون درکامنت بالا فرمودند قضات محترم برخوردشون باارباب رجوع اصلا خوب نیست وگاها باعث ناامیدی مردم ازاین ارگان میباشند که نیازبه توجه خاص دارد پلیس محترم راهور اگر به قولی خاله خورزویش نکنه وباهمه یکسان برخورد کنه مطمئنازودتر کارحضرتعالی وهمکاران وپلیس محترم راهوربه نتیجه خواهد رسید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1