کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازرسی قهوه خانه‌ها و کافی شاپ‌ها، گام دوّم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی:

وضعیت اسفناک کافی شاپ‌ها و قلیان فروشی ها در یاسوج

7 مرداد 1399 ساعت 11:10

​​​​​​​معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان با اظهار اینکه، از واحدهای دارای مجوز که پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند، حمایت می کنیم، به صنوف متخلف هشدار داد و افزود: آن دسته از صنوفی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند و اقدام به توزیع و فروش مشروبات الکلی، مواد مخدر، قرص های روانگردان و اقدام به توزیع قلیان می نمایند و یا بدون مجوز هستند، پلمپ و برای آنها پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.


 در ادامه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی سرکشی و بازرسی از صنوف قهوه خانه‌ها و کافی شاپ در دستور کار قرار گرفت.
 با آغاز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، هر موضوعی که به نحوی سلامت، امنیت و آرامش شهروندان را تهدید یا برهم بزند، زیر ذره بین مسئولان قضایی، انتظامی و ادارات و سازمانهای مرتبط قرار می‌گیرد.
در روزهای نخست شروع این طرح، خبر از توقیف خودروهایی که به انحاء مختلف در ایجاد آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان در ساعات پایانی شب و آغازین صبح می‌نمودند را از زبان سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و اسماعیل مسعودی کِوِشک معاون پیشگیری از وقوع جرم این دادستانی شنیدیم.
اسماعیل مسعودی کِوِشک در صدر هیئت بازرسی از واحدهای صنفی با حضور نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و مجمع امور صنوفی بازدیدی از این واحدهای صنفی داشتند.
مسعودی کِوِشک در همین رابطه اظهار کرد: یکی دیگر از طرح‌هایی که در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از سوی دستگاه قضایی و با همراهی و همکاری نیروی انتظامی تعزیرات حکومتی، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و مجمع امور صنفی برنامه ریزی و عملیاتی شده، موضوع کافه‌ها و کافی شاپ ها، ساماندهی و برخورد با متخلفین است.


کد مطلب: 423737

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423737/وضعیت-اسفناک-کافی-شاپ-ها-قلیان-فروشی-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1