تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۲
کد مطلب : ۴۲۳۷۲۶
کبنا گزارش می‌دهد

گچساران در خاموشی / قطعی برق و گرما مردم دوگنبدان را کلافه کرده است

۰
گچساران در خاموشی / قطعی برق و گرما مردم دوگنبدان را کلافه کرده است
کبنا ؛قطعی برق در شهرستان گچساران مردم این شهر را کلافه کرده است.
به گزارش کبنا، تعدادی از شهروندان گچسارانی در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا، اعلام کرده‌اند که برق منطقه شان قطع شده است و این منطقه کلاً در تاریکی بسر می‌برد.
آنها می‌گویند: در این هوای گرم، قطعی برق سبب آزار و اذیت مردم شده است. از طرفی قطعی برق به وسایل برقی برخی از خانه ها آسیب زده است.
بنا بر این گزارش برخی از مناطق این شهرستان از جمله 108 دستگاه بصورت مقطعی با قطعی برق مواجه شده است. سال گذشته به دلیل بهره برداری از پست برق جدید این شهرستان صحبت از عدم قطعی برق شده بود، و تابستان گذشته گچساران شرایط بهتری از لحاظ پایداری برق برخوردار بود، ولی تابستان کنونی بنا بر گزارش های مردمی، گچساران با مشکل قطعی برق مواجه شده است و این علاوه بر مشکلات نبود برق و گرما، امکان آسیب رسانی به وسایل برقی نیز را بالا می برد.
روابط عمومی شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: متاسفانه به دلایل نامعلوم ۵ فیدر ایستگاه برق پشت ساختمان اداره برق شهرستان گچساران از مدار خارج شده که باعث خاموشی در برخی از مناطق و یا قطعی و وصل مکرر در این شهرستان شده است.
وی افزود: در حال حاضر تمام پرسنل عملیاتی و اتفاقات برق گچساران به حالت آماده باش در آمدند و در حال انجام بررسی های کارشناسی برای دلیل یا دلایل این قطع فیدرها ی عنوان شده در ایستگاه هستند.
زمان وصل فعلا نامشخص بوده و تا رفع عیب کامل انجام نشود امکان وارد مدار شدن فیدرها و برق پایدار وجود ندارد .
تلفن های ۱۲۱ اگر چه آماده پاسخگویی هستند اما به دلیل حجم بالای تماس شهروندان گچساران امکان پاسخگویی به تمامی آنها وجود ندارد لذا از مردم عزیز گچساران صمیمانه پوزش می طلبیم و عذر ما را موجه دانسته، مصرانه از آنها تقاضا داریم که تا برگشت شرایط عادی و تامین برق پایدار و رفع مشکل فیدرها همکاری لازم را با برق ناحیه گچساران انجام دهند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1