تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۵
کد مطلب : ۴۲۳۷۲۵
کیوان آشنا عضو شورای اسلامی شهر یاسوج:

مخالفت راه و شهرسازی با شهرداری یاسوج بر سر طرح تفصیلی سبب رنج مردم شده است / روشنفکر پا درمیانی کند

۲
۰
مخالفت راه و شهرسازی با شهرداری یاسوج بر سر طرح تفصیلی سبب رنج مردم شده است / روشنفکر پا درمیانی کند
کبنا ؛صبح امروز ( دوشنبه 6 مرداد ماه 99) جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج به ریاست مسعود خوبانی و با حضور مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد.
کیوان آشنا عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در این جلسه خطاب به مسعود خوبانی گفت: از شما گلایه دارم، کاش آقای مقدم شهردار یاسوج را هم به این جلسه دعوت می‌کرد. بالاخره این جلسه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا برگزار شد، و شهردار می‌توانست در این جلسه پیگیر مشکلات شهرداری و شهر باشد.
وی در ادامه به مشکلات شهرداری یاسوج اشاره کرد و گفت: شهرداری یاسوج مشکلاتی با اداره کل منابع طبیعی استان دارد، گازرسانی و آبرسانی به پارک جنگلی یاسوج از این مشکلات است و منابع طبیعی به هر دلیل مانع اجرای این پروژه شده و کار شهرداری را تعطیل کرده است.
آشنا به املاک شهرداری اشاره کرد و گفت: چند نقطه از املاک شهرداری را منابع طبیعی به عنوان اراضی ملی اعلام کرده است که امیدوارم با تدبیری این مشکلات برطرف شوند.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج به موضوع طرح تفصیلی شهر اشاره کرد و گفت: در بحث بازنگری طرح تفصیلی شهری یاسوج، شهرداری هر چقدر پیگیری می‌کند، راه و شهرسازی همکاری نمی‌کند. مشکلات عدیده‌ای برای شهروندان به وجود آورده. در حوزه شرف آباد، اکبرآباد، محمود آباد و... شهرداری نمی‌تواند پروانه ساخت صادر کند و شهروندان از این بابت رنج می‌برند. و از طرفی درآمد زایی شهرداری را تحت تأثیر قرار داده و سبب رشد ساخت و سازهای غیرمتعارف و ناهگمون نیز شده است.
آشنا گفت: در بحث ساماندهی روخانه بشار، پایین‌تر از دهنو تا مختار، انتظار داریم از طریق آب منطقه‌ای این موضوع را مورد پیگیری قرار دهید که املاک این محدوده توسط برخی، مورد تعرض قرار می‌گیرد. که اگر در این باره کاری نکنیم در آینده دچار مشکل می‌شویم.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج بیان کرد: بحث سایت و تصفیه خانه فاضلاب شهر یاسوج، مشکلاتی را برای اهالی شهرک امام علی، شهرک امام حسین (ع)، جهاد و دولت آباد و شرف آباد به وجود آورده است. بوی نامطبوع این فاضلاب موجب آزار شهروندان می‌شود که این موضوع هم باید پیگیری شود.
آشنا افزود: الحاق شهر مادوان و سرآبتاوه به یاسوج عملاً انجام گرفته، اما نیاز به برنامه ریزی مدون و کارشناسی دارد. کدهای روستایی برای این مناطق حذف شده است. و بنده معتقد به دخالت مسائل سیاسی در این مسئله هستم. انتظار داریم این موضوع ویژه پیگیری شود. جهانبخش مدیری توانمند هست که زحمات زیادی در شهر مادوان متقبل شده‌اند و اگر الحاق شهر مادوان به یاسوج انجام بگیرد، برنامه ریزی دقیق ضرورت دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شورا
Iran, Islamic Republic of
فعلآ در مرحله بازنگری طرح جامع هستیم.تا تفصیلی یه هفت سال دیگه در نظر بگیر جناب آشنا
Iran, Islamic Republic of
یک سال پیش شهردار یاسوج در سیمای یاسوج گفت تا یک هفته دیگه بحث بازبینی و طرح تفضیلی شهر تمام میشه ولی یک سال از ان حرف میگذرد و کسی هم از ایشان نمی پرسه چرا بعد از ۱۳ سال هنوز بازبینی شهر انجام نگرفته در صورتی که طبق قانون هر ۱۰ سال یک بار باید نقشه تفصیلی شهر بازبینی بشه که اخرین بار سال ۸۶ شهر یاسوج بازبینی شده و سال ۹۶ میبایست بآزبینی میشد که ۳سال گذشته و کسی پاسخگو نیست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1