تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۴۲۳۷۱۷
کهگیلویه و بویراحمد /

دیدار و گفت‌وگوی «نادر منتظریان» با رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ( + تصاویر )

۱۸
۰
دیدار و گفت‌وگوی «نادر منتظریان» با رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ( +  تصاویر )
کبنا ؛ به مناسبت پنجم مردادماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، منتظریان با حجت الاسلام و المسلمین پناهی، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش کبنا، در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین شیخ پناهی ضمن خیر مقدم گویی و تشکر از منتظریان از نقش بسیار مهم نماز جمعه و ائمه جمعه در جامعه نکاتی را مطرح کردند.
حجت الاسلام پناهی افزود: امروز یکی از مهم‌ترین راهبردهای دشمنان این است که با ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه مردم را از انقلاب اسلامی دلسرد کنند لذا تمامی دلسوزان نظام و بویژه نیروهای انقلابی نقش مهمی در خنثی سازی توطئه دشمنان دارند و لازم است تمام دلسوزان نظام در شرایط حساس کنونی وارد صحنه شوند و در حل مشکلات مردم تلاش کنند. وی اضافه کردند همواره یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری خدمت به همین مردمی است که تاکنون با تمام وجود پای این انقلاب و نظام ایستاده‌اند و لذا شایسته بهترین خدمات هستند.
در ابتدای این دیدار نادر منتظریان ضمن تبریک صمیمانه سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب، افزود: امروز جا داشت ما محضر همه امامان محترم جمعه و بویژه امام جمعه یاسوج و نماینده محترم ولی فقیه در استان برسیم و از نزدیک عرض ادب داشته باشیم که میسر نشد و در مجموع به نمایندگی از همه بزرگواران خدمت حضرتعالی رسیدیم.
در ادامه منتظریان به نقش مهم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه پرداخت و گفت: شورای سیاست گذاری در برگزاری نماز جمعه در هر شهری از استان که شرایط برگزاری داشته از هیچ کوششی دریغ نکرده است و امروز الحمدالله همه شهرستان‌های استان دارای پایگاه نماز جمعه هستند که این مهم نتیجه زحمات شما عزیزان است.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423717-2.jpg
وی اضافه کرد: نماز جمعه از پایگاه‌های مهم حکومت اسلامی است و تاکنون برکات زیادی را برای ما به همراه داشته‌اند.
منتظریان افزودند پایگاه‌های نماز جمعه و ائمه جمعه با محوریتی که دارند می‌توانند باعث اتحاد و انسجام هر چه بیشتر مردم و بویژه جوانان شوند و اظهار داشتند ائمه جمعه باید وحدت آفرین باشند و محبت و تقوا و رعایت احکام الهی و عدالت اجتماعی را ترویج کنند و مردم را به صفا و همدلی دعوت کنند.
منتظریان نقش پایگاه‌های نماز جمعه در پیشگیری از آسیب‌های مختلف اجتماعی را مهم برشمردند و افزودند اگر آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد، بزهکاری و... را در نماز جمعه مطرح کنیم، می‌توانیم در مسیر رفع آن‌ها حرکت کنیم؛ زیرا یافتن راهکار رفع این چالش‌ها صرفاً دستوری نیست و دولت‌ها به تنهایی نمی‌توانند از عهده آن برآیند و باید مردم پای کار بیابند که بهترین جا برای جذب این همراهی، نماز جمعه و پررنگ کردن مسائل اجتماعی و اخلاقی در خطبه‌هاست.
منتظریان نقش امامان جمعه در تقویت روحیه انقلابی گری را مهم توصیف کردند و افزودند با توجه به شرایط و مشکلاتی که امروز در کشور داریم مسئولیت ائمه جمعه سنگین‌تر از گذشته است زیرا ائمه جمعه هر شهری مورد وثوق و رجوع مردم هستند.
منتظریان در بخشی از صحبت‌های خود گفت: امروز به دلیل تحریم‌های ظالمانه آمریکا و مشکلات ناشی از بروز بیماری کرونا کشور در شرایط سختی قرار دارد بنابراین معتقدم راه برون رفت از شرایط فعلی این است که تمامی دلسوزان نظام و همه مسئولان جریان‌ها و نهادهای مردمی و آحاد افراد جامعه در هر جایگاهی که هستند، به نقش خود به درستی عمل نمایند و فعالیت‌های اینجانب و گروهی از جوانان انقلابی نیز در همین راستا بوده است، افزود: از فردای روز انتخابات ستاد انتخاباتی اینجانب به محلی برای تولید ماسک و مبارزه با بیماری کرونا تبدیل شد و تلاش کرده‌ایم در کنار مردم بوده و برای حل مشکلات آنها از هیج کوششی دریغ نکنیم.
منتظریان مشکلات فعلی را گذرا خواندند و گفتند به یاری خداوند متعال و همت دلسوزان نظام و بویژه جوانان، شرایط فعلی را پشت سر خواهیم گذاشت و آینده کشور را بسیار روشن پیش بینی می‌کنم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آخ من جونم لشکر شکست خرده جک وابینه
United States
نادر خان مهلی پیت اینکه چه خیرشه
Iran, Islamic Republic of
قدر زر زرگر بداند قدر گوهر گوهری...آقای منتظریان دلسوز مردم و متعهد به انقلاب...
بندر
Iran, Islamic Republic of
حاج منتظریان بزرگ مزد سیاست .
لبیک یا حسین✌🏼
رحیمی مطلق
Iran, Islamic Republic of
ملانادر ای پیتل هیچ منشو نی 😂
Iran, Islamic Republic of
از چی میسوزی.
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
قضات من سر..
لبیک یاحسبن
Iran, Islamic Republic of
ایقد ملا نادر پیت ایکن تا آدم فضول ورترکه....
مظلوم بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
باز هم کم و زیاد گفتید ، حسینیه امام علی که کارگاه بسیج سازندگی سپاه بود . شما الکی پزش رو میدی
نصیحت
Iran, Islamic Republic of
چرا اینقد ناراحتید
چرا از اقدامات خیرخواهان و جهادی حاج منتظریان ناراحت هستید
چرا نباید جامعه به بلوغ مردانگی برسد
این همه کورکورانه تصمیم و قلم زدن از چیست
روزگار
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این روحیه جهادی شما
مث‌اینکه اقای بهره مند از نیروهای خوش فکر حزب اللهی که در انتخابات از اقای روشنفکر حمایت کرد به مرام نامه منتظریان پیوسته
حسن
Iran, Islamic Republic of
نادرجان باور بفرمایید انتخابات تازه تمام شده و توهم تاریخ مصرف ات تمام دور بعدی هم تو دیگه کاندیدای ما نیستی بشین به امور شخصی برس عزیزم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
واقعا نمی‌دونم اول رفتن آقای منتظریان چه معنی داره .دوم اینکه آیا ارزش خبری داره؟اقای منتظریان چه جایگاه حقوقی داره؟
لام
Iran, Islamic Republic of
سلام۰تو را خدا یکی برای من بگه اقای منتظریان کیه؟واقعا نمیدونم
امیر
Iran, Islamic Republic of
هر چه فکر میکنم نمیدونم منظور حاج نادر از این کارا چیه. مارگون دنا بویراحمد دیدار با مسئولین. که چی. آخه چه ربطی داره به شما. شما الان دقیقا کجای معادلات سیاسی هستی.
اگه شما دلیلی برا این فاز ایشون پیدا کردین ما رو هم در جریان بذارین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یعنی چه؟
چی کاره هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
معذرت میخوام آقای نادر منتظریان شخصیت حقوقیش چیه که میره پیش امام جمعه مارگون و بر چه اساسی اطلاع رسانی میشه؟ بجز تبلیغات زود هنگام انتخاباتی!!!
ایل نوئی
Iran, Islamic Republic of
مردی از جنس مردم درود برحاج نادر منتظریان

لبیک یا حسین..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1