کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج مطرح کرد

دهراب‌پور: خیری از فرزندان ملی کهگیلویه و بویراحمدی برای استان ندیده‌ام / خودمان را هزینه آنها نکنیم

6 مرداد 1399 ساعت 12:35

محمد رحیم دهراب‌پور در جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج که با حضور مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد برگزار شد، گفت: ما خیر چندانی از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد چه اصولگرا و اصلاح‌طلب برای استان و منافع عمومی مردم ندیده‌ایم و خودمان را هزینه کسی نکنیم.


محمد رحیم دهراب‌پور در جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج که با حضور مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد برگزار شد، گفت: ما خیر چندانی از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد چه اصولگرا و اصلاح‌طلب برای استان و منافع عمومی مردم ندیده‌ایم و خودمان را هزینه کسی نکنیم.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( دوشنبه 6 مرداد ماه 99) جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج به ریاست مسعود خوبانی و با حضور مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد.
محمد رحیم دهراب پور عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در این جلسه، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر یاسوج نیاز به همکاری با شما دارد. ما به عنوان نمایندگان مردم به عنوان پشتوانه کنار شما خواهیم بود و حضرتعالی هم چراغ خدمت را در اختیار دارید و در جلوی قطار توسعه هستید. نمایندگی مجلس فرصتی هست که مردم در اختیار شما قرار داده است.
ما در استان‌های دیگر خبر داریم. نمایندگان منشأ خدمات، خیر و برکت زیادی برای شوراها و شهرداری‌ها هستند. البته به شرطی که شورا و شهرداری‌ها، خودشان بخواهند.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423703-2.jpg
دهراب پور گفت: تنها راهی که ما بتوانیم از این راه فلاکت بار عبور کنیم، و به لحاظ منابع درآمدی، سرمایه گذاری و... تقویت شویم این است که سرمایه گذاری را در مرکز استان فعال کنیم نه فقط سرمایه گذاری خصوصی، بلکه سرمایه گذاری دولتی هم باید در یاسوج تقویت شود. از حضرتعالی این انتظار را داریم که در این مسیر ما را همراهی کنید.
وی گفت: فرهنگ سرمایه گذاری در استان ما به خوبی چه بومی و چه غیربومی جا نیفتاده است. بعضی از استاندارانی که ما گاهی از آنها یادی می‌کنم، مثل آقای مهندس دوستی، صیفی نژاد و... علتش این است که این بزرگواران از توانمندی‌های دولت به نفع شهر یاسوج آثاری خوبی از خودشان به جا گذاشته‌اند. 90 درصد زیرساخت‌هایی که شهر یاسوج دارد از این دو بزرگوار است. شورا و شهرداری هم همراه آنها بوده است. اگر تعامل بین شورا، شهرداری و نماینده مجلس وجود داشته باشد. ما از این وضعیت قطعاً خارج خواهیم شد و از این فلاکت ما عبور می‌کنیم.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه گفت: شهر یاسوج حداقل‌هایی را دارد، بعضی شهرها همانند مارگون به لحاظ زیر ساخت‌ها خیلی فقیر هستند. لذا دولت باید در این شهرها سرمایه گذاری را تقویت کنند. لذا از شما انتظار داریم که در بحث شهری به کمک شهرداری و شوراها بیاید و از حمایت و کمک دولت به نفع شهرها و شهرستان‌های حوزه انتخابیه و استان بهره بگیرید.
دهراب پور در واکنش به صحبت‌های خوبانی، گفت: آقای دکتر خوبانی ما آدم‌ها را زمانی احترام برایشان قائل هستیم که نفع به استان برسانند و در خدمت استان باشند. حالا یک عده‌ای بروند، تهران، هر چه باشند و هر جایگاهی که داشته باشند و نفعی برای استان نداشته باشند. من در همچنین موقع هایی بدون رودربایستی حرفم را می‌زنم. من خیری از نیروهای استان کهگیلویه و بویراحمد چه اصولگرا و چه اصلاح طلب که در تهران هستند، برای استان ندیده‌ام. که بخواهیم از آنها به عنوان فرزند استان و یا زاگرس حمایت کنیم. برخی از این افراد جاهایی بودند و الان هم هستند و می‌توانستند که خدمات زیادی به مردم و منافع عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد بکنند، اما نکردند. اما من چیزی از آنها سراغشان ندارم و خودمان را هزینه آنها نکنیم.


کد مطلب: 423705

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423705/دهراب-پور-خیری-فرزندان-ملی-کهگیلویه-بویراحمدی-استان-ندیده-ام-خودمان-هزینه-نکنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1