کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی نامه‌ای/

شهردار دهدشت از شمال کشور می‌آید

5 مرداد 1399 ساعت 1:18

عضو شورای شهر دهدشت در خصوص انتخاب شهردار خبرداد: تا این لحظه از طریق نامه رسمی فقط یک نفر و آن هم از شمال ایران رزومه و برنامه کاری خود را به دفتر شورا فرستاده و ساکن استان کهگیلویه و بویراحمد نیست.


عضو شورای شهر دهدشت خبرداد: تاکنون فقط یک نفر از شمال کشور به طور رسمی رزومه و برنامه کاری خود را برای شورای فرستاده است که ساکن استان نیست.
به گزارش کبنا، بعد از رفتن اسفندیار برخه از شهرداری دهدشت گزینه‌های مختلفی از گوشه و کناربرای جایگزینی وی شنیده می‌شود اما همچنان همگی در پیچ و خم تأیید و تکذیب باقی مانده‌اند و گویا قرار نیست گره کور و در هم پیچیده انتخاب شهردار دهدشت باز شود.
«محمد آران پور» عضو شورای شهر دهدشت در گفت و گویی، اظهار کرد: تعداد گزینه‌های داوطلب متصدی شهرداری دهدشت دقیقاً مشخص نیست، به دلیل اینکه عده‌ای از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی معرفی می‌شوند، عده‌ای حضور خود را از طریق واسطه‌ها و عده‌ای هم شخصاً اعلام حضور کرده‌اند.
تا این لحظه از طریق نامه رسمی فقط یک نفر و آن هم از شمال ایران رزومه و برنامه کاری خود را به دفتر شورا فرستاده و ساکن استان کهگیلویه و بویراحمد نیست.
شورای شهر در این روزها سعی دارد شهردار را انتخاب نماید، اما برای به پایان رساندن این عملیات درگیر ملاحضات سیاسی و منطقه‌ای قرار گرفته است.


کد مطلب: 423656

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423656/شهردار-دهدشت-شمال-کشور-می-آید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1