کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضورمشاور حقوقی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

آئین معارفه رئیس جدیدهیئت‌مدیره سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد

5 مرداد 1399 ساعت 0:49

آئین معارفه عدل هاشمی پور رئیس جدیدهیئت‌مدیره سازمان اقتصادی کوثر با حضورمشاور حقوقی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد.


به گزارش کبنانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، روز شنبه ۴ مردادماه ۱۳۹۹ آئین تکریم و معارفه دو نفر از اعضای جدید هیئت‌مدیره سازمان با حضور اعضای جدید و سابق و برخی از مدیران ارشد سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.
در این نشست محمدرضا اسکندری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به بیان گزارش عملکرد چندساله هیئت‌مدیره فعلی پرداخت و از نقش آن هیئت در ارتقاء کیفیت نظارت و تعیین راهبرد‌های کلان و مؤثر در امور اجرایی سازمان و تحقق موفقیت‌ها و دستاورد‌های مثمر ثمر اقتصادی و حرکت روبه‌جلوی سازمان یادکرد.
نایب‌رئیس هیئت‌مدیره سازمان اقتصادی کوثر در ادامه این آئین تکریم و معارفه، سوابق اعضای جدید را بیان و از اعضای سابق هیئت‌مدیره نیز قدردانی و برای آنان آرزوی توفیق کرد.
در این نشست که با حضور علی گرجی‌زاده مشاور حقوقی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدرضا باقری عضو هیئت‌مدیره، عدل هاشمی پور عضو و رئیس جدید هیئت‌مدیره، منصور میرمرادی عضو و رئیس سابق هیئت‌مدیره و مالک رحمتی عضو سابق هیئت‌مدیره برگزار شد، اعضای سابق با تأکید بر عملکرد صادقانه هیئت، از پشتکار و سرسختی مجموعه اعضاء هیئت‌مدیره سازمان در خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران اشاره کردند.
طی حکمی از سوی سعید اوحدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، عدل هاشمی پور و محمدباقری، مشاور مالی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، به‌عنوان اعضای جدید هیئت‌مدیره سازمان اقتصادی کوثر منصوب شدند.
 
 


کد مطلب: 423655

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423655/آئین-معارفه-رئیس-جدیدهیئت-مدیره-سازمان-اقتصادی-کوثر-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1