تاریخ انتشار
شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : ۴۲۳۶۴۷
در نشست شورای سلامت چرام مطرح شد:

انتقاد از وضعیت نیروی اداری و کمبود نیرو در ادارات چرام/تسریع در روند ساخت بیمارستان چرام

۰
انتقاد از وضعیت نیروی اداری و کمبود نیرو در ادارات چرام/تسریع در روند ساخت بیمارستان چرام
کبنا ؛
به گزارش کبنا از چرام،رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان چرام تاکید بر فرهنگسازی در خصوص کوید ۱۹، خاطرنشان کرد: کسانی که در فرهنگسازی موثر هستند رسانه ها بوده که تاکنون کوتاهی نکردند، به ویژه صدا و سیما که همواره باید در صحنه باشد تذکرهای لازم را بدهند و نسبت به آموزش از طریق فضاها اقدامات لازم را انجام دهند.
وی با اشاره به این مطلب که بعد نظارتی باید تقویت شود،خاطرنشان کرد: شبکه بهداشت با تعداد کم پرسنلی که دارد و مشکلات درون بخشی  به تنهایی قادر نخواهد بود کاری از پیش ببرد،بلکه کمیته ای باید تشکیل شود، کمیته نظارتی ستادکرونا که متشکل از دستگاه های مختلفی باشد که به صورت مستمر تا ریشه کن کردن وبروس در صحنه باشند.
این مسئول با انتقاد از اینکه در شهرستان چرام نیروی مازاد نداریم،تصریح کرد: در چرام متاسفانه برخی ادارات اسم هستند، برخی ادارات نمایندگی هستند زیر نظر شهرستان همجوار، این یعنی چه؟اگر شهرستان هست به هر حال باید اداره داشته باشد و نیروهایش پای کار باشد،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رئیسش تنها نیرویی است که دارد کار می کند و یک نفر بدون پرداخت و قراردادی که این درست نیست، مدیران کل موظف هستند که در این زمینه چاره اندیشی کنند.
حجت الاسلام حسینی طلب در ادامه، متذکر شد: مطالبه ای که مردم از شبکه بهداشت و درمان دارند تسریع در ساخت زیرساخت هاست به ویژه بیمارستانی که سالها حرفش زده شده و هنوز در ابتدای راه است که باید تا زمان بهره برداری پیگیری شود تا هرچه سریعتر به  نتیجه برسد.
وی،همچنین، گفت: اوایل شیوع کرونا گروه های مذهبی،جهادی، فرهنگی پای کار آمدند و به سم پاشی و ضدعفونی کردن پرداختند،ما نباید این سرمایه ها را از دست بدهیم، این ها را باید در دست داشته باشیم، نیازمند به تشویق و خسته نباشید هستند، آنان را ببینیم./فار
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1