کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

پرداخت وام های 6 تا 16 میلیونی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا

1 مرداد 1399 ساعت 19:10

225 میلیارد تومان به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در استان اختصاص یافت.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: سود اینگونه تسهیلات 12 درصد است و به هر کارگر 12 تا 16 میلیون و به رانندگان درون و برون شهرس 6 میلیون تومان پرداخت خواهد شد.
به گزارش کبنا؛ صمیمی دوست افزود: تمامی کسبه و صنوف و رانندگان تا پایان هفته جاری ثبت نام کنند می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
صمیمی دوست بیان کرد: افراد پس از ثبت نام و پذیرش چنانچه با مشکل مواجه شدند می توانند به واحد اشتغال اداره کار مراجعه یا با شماره 33345932 074تماس حاصل کنند.
وی گفت: در صورتی که ثبت نام رانندگان ایرادی نداشته باشد، یک ساعت پس از ثبت نام در سامانه کارا به سیستم بانکی ارجاع داده می شود.
بر اساس دستورالعمل‌های بانک مرکزی، اشخاص حقیقی و حقوقی فعال دارای مجوز کسب یا تولید در بخش‌ها و رسته‌های تعیین شده از سوی وزارت‌خانه‌های صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تحقیقات و فناوری اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و راه و شهرسازی که فعالیت‌های آنها در دوره شیوع کرونا با اختلال مواجه شد، مشمول این تسهیلات می‌شوند. این تسهیلات تنها به متقاضیانی تخصیص خواهد یافت که در سامانه «کارا»ی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت‌نام کرده و به بانک معرفی شده باشند.


کد مطلب: 423524

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423524/پرداخت-وام-های-6-16-میلیونی-کسب-کارهای-آسیب-دیده-کرونا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1