تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب : ۴۲۳۵۱۶
با حضور مسئولان

آئین تکریم رئیس سابق دادگستری شهرستان کهگیلویه برگزار گردید

۰
آئین تکریم رئیس سابق دادگستری شهرستان کهگیلویه برگزار گردید
کبنا ؛
به گزارش کبنا نیوز از کهگیلویه، با حضور دکتر عزیزی معاون برنامه ریزی دادگستری استان ،روشندل رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری،حاج آقا وحدانی فرامام جمعه دهدشت،اتابک فرماندار شهرستان کهگیلویه،سعادتیان دادستان شهرستان وشورای اداری شهرستان کهگیلویه ، آئین تکریم رئیس سابق دادگستری کهگیلویه در حسینیه ثارالله سپاه برگزار گردید.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این آیین تکریم ضمن تجلیل از خدمات۱۰ساله رئیس دادگستری شهرستان اظهار داشت: با پیروزی انقلاب و تدابیر امام فرمان تاسیس یکی از مهمترین دستگاه‌هایی که به سمت و سوی اسلامی، دینی،  شرعی و با نگاه و تفکر شیعه است، صادر شد.
امام جمعه دهدشت گفت:  دشمن وقتی فعالیت‌های گسترده نهادهای متدین را دید حذف یاران امام از جمله شهید بهشتی را آغاز کرد توطئه‌های دشمن اما خللی در به روند پرافتخار دستگاه قضائی وارد نکرد.
وی اضافه کرد: امروز قوه قضاییه دستگاه نا امید کننده دشمن و در خط مقدم مبارزه با فساد است.
وحدانی‌فر با بیان اینکه سالیان سال برای تخریب این دستگاه تلاش شد، تصریح کرد:اتهامات روزانه به قوه قضاییه نشانه این است که راه را درست می‌رود.
وی با بیان اینکه دشمن نگران به خطر افتادن منافع خود و منافع جیره خوارانش شده است، گفت: بنابراین تلاش دارد مقابله کند تصور این است که با جنگ تبلیغاتی جلوی مقابله با فساد گرفته شود ولی عزم رئیس قوه قضائیه جزم بر این است که مسئله فساد را برچیند.
امام جمعه دهدشت افزود: هیاهوی تبلیغاتی دشمن برای عدم موفقیت دستگاه قضا به نتیجه نخواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه امروز خط مقدم مبارزه با فساد دست قوه قضائیه است  گفت: همه باید کمک کنند.
وحدانی‌فر اضافه کرد: مردم نگران فساد و تبعیض‌اند توقع این است قوه قضائیه با بکار گماردن جوانان توانمند، کاردان متدین و انقلابی فضای مبارزه با فساد را را گسترده‌تر کند.
وحدانی‌فر گفت: متینگ سیاسی منافقان  به عقب نشینی قوه قضائیه نخواهد رسید.
وی بیان داشت: کسانی که برای اعدام‌ها دلسوزی می‌کنند زمانی که به جرم سیاه پوست بودن اشخاص پا بر گلو گذاشتند صدایی نیامد اما در جمهوری اسلامی اگر گربه‌ای زیر چرخ ماشبن برود دادشان بلند می‌شود چون به واسطه انقلاب و رویش‌های انقلاب و تربیت شدگان مکتب روح الله منافع دشمن به خطر افتاده است.
وی اضافه کرد: دشمن چاره ای جز عوض کردن جای شهید و جلاد ندارد.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه در نظام اسلامی مسئولیت گرفتن سند افتخار است، افزود:اگر این مسوولیت همراه با خدمت صادقانه باشد هر لحظه آن به منزله عبادت است و باید با تمام قوت قبول کند.
در این مراسم از خدمات 10 ساله دکتر مجید کرمی رئیس سابق دادگستری شهرستان کهگیلویه تجلیل شد ، وی بعنوان مستشار دادگاه کیفری یک نظامی استان تهران منصوب شد.

 
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1