کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس هیأت قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد:

سال ۹۸ سالی پر از موفقیت برای هیأت قایقرانی استان بود

30 تير 1399 ساعت 16:23

رئیس هیات قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت‌های این رشته در سال 98 گفت: برنامه‌های بسیار متنوعی در سال گذشته داشتیم و به نظرم اکنون هیات قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد از فعال‌ترین هیات‌های قایقرانی کشور است.


گنجی رئیس هیات قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت‌های این رشته در سال 98 گفت: برنامه‌های بسیار متنوعی در سال گذشته داشتیم و به نظرم اکنون هیات قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد از فعال‌ترین هیات‌های قایقرانی کشور است.
به گزارش کبنا؛ سید احمد گنجی رئیس هیات قایقرانی استان، سال 98 را سال پرکاری برای هیات کهگیلویه و بویراحمد دانست و عنوان کرد: میزبانی اردوها و مسابقات مهمی را در سال گذشته برعهده داشتیم که با رضایت شرکت کنندگان و مسئولین فدراسیون قایقرانی همراه بود و به امید خدا این کار را در برنامه های پیش رو نیز ادامه خواهیم داد.
گنجی رئیس هیات قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال گذشته اولین مرحله کمپ گسترش اسلالوم را میزبانی کردیم ،2 مرحله اردوی تیم ملی کانوپولو آقایان، دوره مربیگری کانوپولو برای بانوان و آقایان، 7 مرحله اردوی اسلالوم پسران و 1 مرحله اردوی اسلالوم دختران را در استان برگزار کردیم و آمادگی داریم اردوهای پیش رو را نیز میزبانی کنیم.
رئیس هیات قایقرانی استان افزود: در کنار این برنامه ها ، برگزاری مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم در آبهای آرام برای اولین بار در 2 بخش بانوان و آقایان رقم خورد که باعث افتخار هیات بود که در این رقابت ها قایقرانان استان موفق به کسب 4 مدال رنگارنگ شدند.

             
گنجی رئیس هیات قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد
گنجی اظهار داشت: علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث خرید تجهیزات و هم اعزام‌ها به هیات قایقرانی کمک‌هاو همکاری زیادی داشتند، با همکاری علوی یک دستگاه ارگومتر شبیه‌ساز پاروزنی بالغ‌بر ۶۵ میلیون تومان خریداری شد تا در شرایطی که برف و هوا سرد است و ورزشکاران نمی‌توانند قایقرانی کنند با این دستگاه تمرین ‌کنند و نیاز به آب و قایق هم ندارند.
وی بیان داشت : از مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد که حامی اصلی و تاثیرگذار قایقرانی است و با مدیریت توانمند قایقرانی به موفقیت های چشمگیری رسیده تشکر ویژه دارم.
رئیس هیات قایقرانی استان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص ظرفیت های موجود در استان کهکیلویه و بویراحمد ابراز داشت : در رشته های مختلف در استان پتانسیل هایی وجود دارد که بیشتر آن ها را شناسایی و فعال کردیم و باید از حمایت فدراسیون در این جهت قدردانی داشته باشم. رئیس فدراسیون شخصا در یاسوج حضور پیدا کردند و مذاکراتی با استاندار داشتند و زمینه ها را برای فعالیت بیشتر قایقرانی فراهم کردند.
وی بر رونق و توسعه ورزش و رشته قایقرانی در استان تاکید و گفت : ورزش قایقرانی جنبه تفریحی و توریستی دارد ، موجب جذب توریسم ورزشی از استان های همجوار می شود و باعث رونق اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد می شود.
گنجی در خصوص برنامه های پیش روی هیات نیز اظهار کرد: امیدارم بتوانیم روند رو به رشد هیات قایقرانی کهکیلویه و بویراحمد را در سال پیش رو ادامه دهیم و حداکثر استفاده را از پتانسیل موجود در قایقرانی استان داشته باشیم و با حمایت فدراسیون و اداره کل این رشته را به جایگاه اصلی خود در کشور برسانیم.
رئیس هیات قایقرانی استان در پایان در خصوص شرایط پیش آمده توسط شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: شرایط سختی است که البته برای همه مردم در سراسر جهان یکسان است. ما هم در قایقرانی استان تلاش می‌کنیم با رعایت توصیه‌های بهداشتی و حمایت از تمرینات خانگی ورزشکاران به تسریع بهبود شرایط در این برهه کمک کنیم تا با از بین رفتن ویروس کرونا برنامه‌هایمان را ادامه دهیم.


کد مطلب: 423443

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423443/سال-۹۸-سالی-پر-موفقیت-هیأت-قایقرانی-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1