تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۳۰
کد مطلب : ۴۲۳۳۴۲

انفجار مهیب در بزرگ‌ترین کارخانه فولادسازی جهان در آمریکا

۰
انفجار مهیب در بزرگ‌ترین کارخانه فولادسازی جهان در آمریکا
کبنا ؛مقامات آمریکایی از انفجار در یک کارخانه تولید فولاد در آمریکا خبر دادند، کارخانه‌ای چندملیتی که بزرگترین فولادساز جهان است.
در اثر انفجار کوره کارخانه تولید فولاد «ArcelorMittal» واقع در ایالت «ایندیانا» آمریکا، این کارخانه دچار آتش‌سوزی شد. «ویلیام استرز»، سخنگوی این کارخانه، در مصاحبه با رسانه‌ها بیان کرد که هیچ آسیبی در اثر انفجار و آتش‌سوزی این کارخانه به کارکنان آن وارد نشده است.
به گزارش کبنا به نقل از کیهان، سخنگوی این کارخانه توضیح داد: «در گزارش‌های اولیه، این آتش‌سوزی در اثر خرابی گنبد اجاق گاز ایجاد شده و باعث انفجار در کوره تولید فولاد این کارخانه شده است.» طبق گفته آتش‌نشانی منطقه آتش مهار شده است. علت دقیق حادثه در دست بررسی قرار دارد.
گفتنی است، این کارخانه متعلق به شرکتی چندملیتی است که به عنوان بزرگترین تولید‌کننده فولاد جهان شناخته می‌شود. نکته قابل توجه دیگر این‌که، این انفجار در ایالت ایندیانا زمانی رخ داد که آخرین شعله‌های آتشِ در ناو بزرگ آمریکایی‌ای خاموش می‌شد که هفته پیش در یکی از سواحل ایالت کالیفرنیا منفجر شد.
(تصاویر) کارخانه فولاد ایندیانای آمریکا منفجر شد
آتش سوزی جدید
خبر دیگر اینکه، ساعت یک و نیم دیروز به وقت محلی، یک نیروگاه برق ایالت ایندیانا دچار آتش‌سوزی شد. این نیروگاه برق، که ایستگاه تولید برق «شافر» نام دارد، در منطقه «ولسفیلد» واقع است. در پی این آتش سوزی، که علت آن مشخص نشده است، دود غلیظ آسمان منطقه را پوشاند. به ادعای رسانه‌های رسمی، این آتش‌سوزی تلفات نداشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1