تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب : ۴۲۳۳۲۹
در نشست دستگاه‌های خدمات‌رسان استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

شوکی که به استاندار کهگیلویه و بویراحمد وارد شد و شبی که تا صبح نخوابید

۲۷
۸
شوکی که به استاندار کهگیلویه و بویراحمد وارد شد و شبی که تا صبح نخوابید
کبنا ؛نشست دستگاه‌های خدمات‌رسان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسین کلانتری استاندار این استان برگزار شد، در این نشست استاندار روایتی را از مارگون تعریف کرد که تا صبح نخوابیده بود. 
به گزارش کبنا،  حسین کلانتری در این نشست، از زحمات آن‌ها قدردانی کرد و گفت: کار برق رسانی آسان نیست و مردم برق ۲۴ ساعته برق می‌خواهند و زیرساخت‌های ما گاهی جوابگو نیست.
وی گفت: وزارت نیرو از خدمت‌گذارترین دستگاه‌ها بوده که ۸ هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان در استان ما سرمایه‌گذاری کرده اما تا زمان به بهره برداری رسیدن آن‌ها باید تا تدبیر شود.
استاندار گفت: پیمانکار باید بداند که پیمان او با زندگی و یخچال و تلویزیون مردم سر و کار دارد و آن دانشجویی که آنلاین در حال کار است و قطعی برق برای آن‌ها مشکل ایجاد می‌کند.
وی افزود: شما هم ناچار به تعمیرات هستید و اگر ترمیم نشود قطعی بلند مدت دارید که باید اطلاع رسانی صورت گیرد تا مردم دچار ضرر نشوند که باید از ظرفیت صدا و سیما و سایت‌ها و فضای مجازی استفاده شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه اتفاقات را باید پیش بینی کرد و به سمت خدمات رسانی نوین و کابل های زیر زمینی رفت تا قطعی برق به حداقل ممکن برسد و اکنون مردادماه و پیک گرماست و مردم تحمل قطعی برق و آب را ندارند و همه باید دنبال رضایت مندی و آرامش خاطر مردم باشیم و اگر جایی اقدامی نشود تمامی خدمات چندین ساله نظام بر باد می رود.
وی افزود: کنده‌کاری هایی که در شهرها انجام می‌شود مبلمان شهری را به هم نزند و رفت و آمد مردم دچار مشکل نشود بعد از کنده کاری درست ترمیم شود اگر پراید مردم در دست انداز  بیفتد چه حرفی باید بزند و چه قضاوتی باید داشته باشد معلوم است مردم ناراضی می‌شوند و حرف خوبی به ما نمی‌زنند و حق هم دارند که هر حرف بد بزنند و به همین خاطر باید کارها درست انجام شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: مردم شهرهای دور و اطراف ما را می‌بینند و انتظار دارند که شهرهای استان بهتر از این باشند ما نیز بیشترین کمک را از وزارت کشور می‌گیریم که شهرداری‌ها حقوق بدهند در حالی که شوراها در تبلیغات خود قول داده بودند که چه خدماتی ارائه می دهیم و چه درآمدزایی‌هایی ایجاد می کنیم و شهرداران هم وعده نوآوری و خلاقیت می دادند و امروز باید به وعده‌های خود عمل کنند.
وی گفت: از هر راهی که امکان داشته کمک برای شهرداری‌ها گرفته‌ایم شود اما مردم و شهرداری و شوراها و همه کمک کنند تا شهرهای بهتری داشته باشیم ما هم بیشترین پیگیری را با معاونت عمرانی وزارت کشور داریم و از شهرداری‌ها انتظار داریم کاری کنند تا مسافرانی که وارد شهرهای استان می شوند نشاط شهری را در شهرهای استان ببینند.
وی به کارهایی که در زمینه گازرسانی شده اشاره کرد و گفت: در استان ما از ابتدای گازرسانی تا الان ۱۱۱۵ روستا گازرسانی شده که ۸۲۷ روستا در این دولت شکل گرفته و سال ۱۴۰۰ پایان گازرسانی و استان سبز را خواهیم داشت.
این مسوول با بیان این که آب و فاضلاب کارهای خوبی انجام داده اما کارهایی هم  مانده گفت: وقتی وارد استان شدم شوکی به من وارد شد زیرا استانی که ۱۰ درصد  منابع آبی کشور را داراست و مرکز استانی که ۴۵ درصد جمعیت استان در بویراحمد است بیشتر منابع آبی آن از چاه است و شبکه آبی آن هم فرسوده است.
وی گفت: اگر قرار است که جایی قطعی آب باشد اطلاع رسانی شود و برای خدمت بیشتر به مردم در همین مدت ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به حساب آبداران ریختیم آبفا هم باید به آن‌ها بگوید که شما نیروی پیمانکار هستید و باید حق شما را پرداخت کنند و این تجمع‌ها باید مدیریت شود.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423176-1.jpg
تجمع آبداران جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

استاندار گفت: اکثر این‌ها با من در ارتباط هستند این‌ها به مردم کمک می کنند و به مشکلات رسیدگی می‌کنند و باید از پیمانکاران خوب استفاده کرد این پول هم برای پرداخت حقوق پرداخت شده و نباید جای دیگر خرج شود اگر پیمانکار رعایت نمی کند برکنار شود زیرا آبداران با حداقل دریافتی بیشترین کار را می‌کنند.
وی دوباره به جشنواره شهید رجایی و نحوه امتیازدهی به مدیارن و دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: باید بدانید که کرونا و اقدام در راستای مقابله و پیشگیری برای ما مهم است است و همه باید پای کار باشند و در مدیریت بحران و آتش سوزی‌ها دستگاه‌ها باید کمک کنند و اگر علوم پزشکی نوشت که کاری توسط یک دستگاه انجام نشده از ما انتظاری در جشنواره نداشته باشند.
وی خطاب به دستگاه‌های خدمات‌رسان گفت: در نظام جمهوری اسلامی کار می‌کنید و کار برای رضای خدا خستگی ندارد اگر  پذیرفته‌اید باید پای کار باشید حوادث دیروز را دیدید که در گوشه گوشه کشور اغتشاش ایجاد کردند و بدانید دشمن اگر کاری انجام نمی‌دهد از روی نتوانستن است؛ ضد انقلاب تلاش برای نارضایتی دارد و ما باید تلاش کرده و رضایت‌مندی ایجاد کنیم
استاندار خاطرنشان کرد: قبل از تجمع مردم باید اقدام کرد بعضی‌ها هر چه می‌بینند فی‌سبیل الله در فضای مجازی می‌اندازند پس باید توطئه‌ها خنثی شود و مهم این است که مردم را از جمهوری اسلامی راضی نگه داریم.

روایتی تلخ از یک فیلم عروسی و شبی که استاندار تا صبح نخوابید!
آمار مبتلایان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 96 نفر رسید
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه روایت تلخی را بیان کرد و با اشاره به یک مراسم تشییع و ختم در شهرستان تاره تاسیس مارگون، اظهار کرد که در آن نزدیک به هزار نفر بدون رعایت هرگونه دستورالعمل و پروتکل بهداشتی حضور داشته‌‌اند.
حسین کلانتری گفت: بعد از دیدن فیلم آن عروسی شب تا صبح خواب به چشمانم نرفت و دو دستی به سر خودم کوبیدم و خون به جای اشک در چشمانم جاری شد که هر روزه شاهد ابتلای تعداد بیشتری از مردم استان به کرونا و افزایش مرگ و میرها هستیم و مردم این گونه رعایت نمی‌کنند.
بعد از آن که محدودیت‌ها از استان کهگیلویه و بویراحمد برداشته شد استان از وضعیت سفید خارج گردید و اکنون در مرز هشدار قرار دارد و یکی از شهرستان‌های استان نیز وضعیت قرمز پیدا کرده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مسعود
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم املای کلمه ی خدمت گزار را درست بنویسید. (خدمتگذار نوشتید)
mohammad
Iran, Islamic Republic of
بهترررررین‌ استاندار‌ . مرسی‌ از‌ زحماتت
جناب آقای استاندار محترم متاسفانه هیچ چیز در این استان مدیریت نمی شود ماتعدادی از کارگران هم یاری شهرداری حدود سال 74زمینی های از طریق تعاونی شهرداری بمون واگذارد شده (واقع در محمود آباد نزدیک فلکه کوه نورد اما متاسفانه در طول این20سال تعدادی از این زمین‌ها چون هر چه ما کارگران و کارمندان فقیر اداره تعاون در طول بیست سال ،هم به ریس جمهورها وهم وزرا مراجعه کردیم کسی به فریادم آن نرسید تا بعضی از ما زمین ها فروختیم به مسولیت بانفوذ آنها ساختند چند بار آوردیم کمیسیون نتیجه نگرفتیم شخصی به نام مهندس . که دبیر جلسه بود با هر طرفندی پرونده را مسکوت می گذاشت چند با به آقای مهندس نیک اقبالی (واقعا از دلسوز ترین مدیران استان بود حریف مافیای آنها نشد و....... وهنوز بعد بیست سال این زمین‌ها بلا تکلیف هستش.زمانی زمین گرفتم دخترم ۲ سال داشت حال ازدواج کرده و هنوز خودم مستاجرهستم به نظر ما درد بی عدالتی وپارتی بازی دراین استان از کرونا بدترهست .ومسولین بداند بی عدالتی وحش فقر واه ناله مردم در اذهانشان می ماند ما دیگر دوست داریم بمیرم اما مزمن خانواده را نشویم که چطور زمین فلان آقا راسریع پروانه دادن ساختن اما مال ما که در10قدمی هست مسکن جز طرح نیومد ه چطوری 20سال نیومده اون هم کوهپایه که در جغرافیا می گفتند خانه هارادر کوه پایه ها می سازند اما زمین درجه یک شهرک جهاد.کوی امام حسین.وزمین سروک که از حاصل خیز ترین زمینهای شهرستان بوده را سریعا پروانه دادن لطفاً در مورد موضوع تحقیقات شود .پدر آن موقع تعاونی شهرداری دست بچه های مسکن شهر سازی نگذاشت توش وگرنه همان سال اول حل بود ولز همین جا از آقای مهندس اقبالی که آن موقع خیلی خواست به ما کارگران همیاری کمک کنه .اما مافیا . نگذاشت کما تشکر داریم .تورا به روح شهدا وشرافت انسانیت کمکتان کن.التماس دعا .تورا به خدا به مردم محروم کمک کنید تا انقلاب بیشتر از این بی عدالتی آسیب نخورد.وسلام
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتربا سلام وعرض ادب واحترام وسپاس از تمام زحمات حضرت عالی ومعاونین ومدیران خوبتون ببخشید بسیار خودمانی مینویسم که خودتون راناراحت نکنید فهم ودرک وشعور بیشتراز این نمیشه به والله باسرنگ هم تزریق بکنید تو مخشون بازهم مخشون کارنمیکنه بگذار بمیرند به درک .... بقیه که فرهنگ ودرک وشعور دارند درخانه ها میمانندبگذار با این متن به هرکه برمیخوردهم بخورد . عاقل باشند درخانه بمانند . موفق وموید و سلامت باشید .
بَل گوس
Iran, Islamic Republic of
ای کاش بعد از پایان کرونا شما را میدیدم و قصه کرونا را برای شما میگفتم!!
هدف اصلی کرونا اینه که آدمها را مثل شما عصبی کنه .....
مواظب خودتون باشین .....
(هر روز یک بشکه مایع و الکل بخرید و روزی ۲۴ بار هر بار به مدت ۲۰ ثانیه دستاتون را بشویید.روزی ۱۰ ماسک بخرید و هر روز ماسک ۴ لایه بزنید حتی موقع حمام رفتن.آنقدر در خانه بمانید تا دچار بیماری های روحی شوید.)
Iran, Islamic Republic of
جلسات پی در پی ادارات از عروسیها بیشتر شده
Iran, Islamic Republic of
مدیران پشت سر هم جلسات تکراری میزارن
مطالبه گر
Iran, Islamic Republic of
آخر تشییع وعزا بود یا عروسی؟آخر خودت رفته بودی یا فیلمش رو دیدی؟شما و اشک؟
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای استاندار دوست داشتنی کاش یه بار هم که شده یه سربه لیکک میزدی به خدا ما هم جز استان شما هستیم هیچ زیر ساخت شهری نداریم نه آسفالت نه جدول نه نشاط وسرسبزی وگل وگیاه فقط یه کم بیشتر از روستا تغییر کردیم مردان انقلابی وزحمت کشی چون جنابعالی بایداستانش بهتر از دیگر استانها باشد
کامران
Iran, Islamic Republic of
بیخیال خون بجای اشک!!!
م
Iran, Islamic Republic of
بالاخره عروسی بود یاعزاداری!
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار کهکیلویه که فعال و به فکر مردم و استان خ وب کهکیلویه است پایدار باشید
م م
United Kingdom
شمابه کاراصلیت برس مردم دیگه دلشون میخوادبمیرن چون شماهابه کارتون نمیرسین ولی به همه چی کاردارین
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
سلام
جناب استاندار شب که تنها شدی اینمرتبه به سر نزن و خون هم گریه نکنه فقط چنددقیقه ای با خودت و خدای خودت خلوت کن و تفکر....!!!!
ببین چه کار مثبتی برای این مردم مظلوم خودت و مدیرانت انجام داده اید؟؟؟؟ مخصوصا در این شرایط کرونا؟؟؟؟
فقط گفته اید مردم مقصر هستن، رعایت نمیکنن و....
اصفهان
Iran, Islamic Republic of
دلم برای نادانی و جهل مردم بیشتر می سوزد تا فقر و محرومیت
گرسنگی و فقر را شاید می توان با سنگ بستن به شکم تجمل کرد
اما درد نادانی و جهل مردم را نمی توان تحمل کرد . نادانی و جهل مانند بیماری واگیردار است یک ملت را ممکن است به تباهی و نابودی بکشاند. آینده و سرنوشت مردم با نادانی تباه کند .فقر و گرسنگی فقط افراد مبتلا به فقر را می کشد واگیردار نیست . ای مردم پایمال شدن حق رای تان زخمی عمیق است با نادانی ها یتان آن را عمیق تر نکنید
درمان دردمهم است نه نمک پاشیدن روی درد همدیگر
شاید کسانی باشند که از جنگ گلادیاتور امثال شما ها لذت ببرند
شما چرا بر طبل برادر کشی و نفرت می کوبید برادر اگر گوشت برادر خود را بخورد استخوان آن را دور نمی ریزد. کدام کلمات که زاکانی در صفحه ی شخصی خود نوشت جان گرفت به یاری درد ها ی شما شتافت .این برادر کشی ها و اختلافات نتیجه ی جز عقب ماندگی و فقر ندارد .ضرر این اختلافات صدبرابر سود آن هاست . ای مردم مجلس میدان چوب بازی نیست که هر کسی چوبی دست بگیرد و ادعا کند
مجلس نه به نماینده مترسک نیاز دارد نه به نماینده که بساط فتنه پرسروصدا و جارو جنجال به پا کند دارد مجلس به نماینده ای متخصص و کاردان و توانمند نیازدارد. از قدیم گفتند غریبه ها دلسوز نبودند که امثال شما بر غریبه ها اعتماد کردید شماها هرچند با هم اختلاف پیدا کنید ولی بازم به هم احتیاج دارید کمک حال هم هستید تا غربیه ها
جک سال
Iran, Islamic Republic of
؟۲+۲
Goli
Iran, Islamic Republic of
انشالا بلا به دور میشه نگران نباشید مردم فهیم ما رعایت خواهند کرد
محمد
Iran, Islamic Republic of
منم در این تشیع جنازه شهرستان مارگون بودم
بخدا اقای کلانتری کرونا از فقر مالی یا مرگ میر بر اثر تصادفات انگشت شمار بحساب میاد چنانچه که شما بهتر ازهمه میدانید که کرونا حرف حدیثه و یک سیاست خیلی کثیف تا این حکومت بتوانند مردم را به نوعی ساکت بکنند تا بهتر بتوانند /
همان طور که مرد عمل مرد باغیرت ملت لر را از صحنه سیاست دور کردند
اقای کلانتری شما که نتوانستید از انتخاب مردم در مجلس دفاع بکنید چطور انتظار دارید ما از ابهای سطحی استفاده بکنیم چون دیگه یک مدیر داخل مجلس نداریم تا از حق استانمان دفاع بکند
Iran, Islamic Republic of
کاشکی استاندار به فکر گرونی ها و فروشنده های هرج و مرج طلب بود
Iran, Islamic Republic of
سلام وخسته نباشیدبزرگواراینکه فهم وباورمردم درهرمنطقه بامناطق دیگراستان کامل متفاوت است چیزعجیب وغریبی نیست ولازم به ذکراست مردم بسکه دروغ شنیدن کم باوروخسته شدن !!شمانمیخوادخون گریه کنیدبااعزام گروه های بهداشت به مناطق کمترتوسعه یافته سطح آگاهی روبالاترببرید
خورندی
Iran, Islamic Republic of
باسلام خب شمااستانداری اقدام فرماییدبرای همه موضوعاتی ک فرمودید پس قراره چه کسانی وکی اقدام کنندبالاترین مرجع سیاسی وکاری شماییدکاری کنید
Iran, Islamic Republic of
ایوالله یه مرد پیدا شد
مش جمعه
Iran, Islamic Republic of
منکه باور ندارم که آقای استاندار در خصوص دیدن فیلم عروسی تا صبح نخوابیده و دودستی بسر خودش زده و از چسمانش هم معلوم هست که خون گریه کرده ،متاسفانه باب شده هرکه بزرگتر باشد،مسئولیت مهم تری بهش میدهند.
Iran, Islamic Republic of
بمیرم الهی توچشمات هنوزخون هست... برو دستوربده که ازاستان خوزستان روزی دهاماشین تویاسوج ترددایناوییروس چینی به مردم بیچاره استانم درگیر هیچ کس حق نداردبارعایت پروتکل بهداشتی اشکال ندارداخه کسی توان عروس نداردازبس دولت محترم سرکوباراشروع کرده
بنه خدا
Japan
تصور کنید استاندار مملکت شب داخل خانه دو دستی بر سر مبارک می کوبد و خوابش نمی برد و خون گریه میکند.خانواده اش چطور بهش نگاهش کردن.نترسیدن.ای بوم هی پیامو ز دس رده.دولت گفتار درمانی
Iran, Islamic Republic of
جناب کلانتری از احساس مسوولیتتون ممنون ببخشید که سرتون درد اومد .....برنامه شما در کنترل و مدیریت بحران کرونا رو بفرمایید .....خیلی از شهر های کشورمون در شورای تامین برنامه های منسجم طراحی کردن و با کمک نیروهای خدوم دادگستری و قضات ،در خصوص ایاب و ذهاب .پارکها ...ووووووو برنامه ریزی کردن ...ولی شهر ما شب ساعت ۱۱ تشریف ببرید روی پل بایستید ببینید چه شماره پلاکهایی و در کجاها اسکان گرفتن ...پس یه سوزن به خود بزن یه نیشتر به مردم .
کارمند
Iran, Islamic Republic of

امان بی عمل شما جناب حسین کلانتری
باید مردم استان از بی مدیریتی شما همون موقع دو دستی به سر میزدن
امان
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1