کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌‌وگو با کبنانیوز مطرح کرد

جمالی به شایعات علیه خود پاسخ داد / من هیچ نسبت فامیلی با نماینده شیراز ندارم / ارسال مدارک از سوی من برای زاکانی و نجابت بر علیه تاجگردون کذب محض است

25 تير 1399 ساعت 19:37

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنده هیچ نسبتی با آقای نجابت نماینده شیراز ندارم، من اهل فسا هستم و او شبرازی است. و من اصلاً خواهر ندارم که او فرزند خواهر من باشد.


 معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنده هیچ نسبتی با آقای نجابت نماینده شیراز ندارم، من اهل فسا هستم و او شیرازی است. و من اصلاً خواهر ندارم که او فرزند خواهر من باشد.
احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنانیوز مبنی بر اینکه مطالبی و شایعاتی مطرح می‌کنند که حضرتعالی با نماینده مردم شیراز ارتباط فامیلی دارید و همچنین با آقای زاکانی نیز ارتباط دارد و یک سری مستنداتی را بر علیه آقای تاجگردون برای آنها ارسال کرده‌اید؟ نظرتان در این باره چیست؟ اظهار کرد: ما شش برادر بودیم و اصلاً خواهر ندارم که آقای نجابت بخواهد، فرزند خواهر من باشد. و اگر ایشان جلوی من بیاید، او را نمی‌شناسم.
وی در ادامه افزود: در رابطه با اینکه بنده مدارکی را بر علیه تاجگردون داده‌ایم، کسانی که این صحبت‌ها را می‌کنند، ادله‌های خودشان را بیاورند. ما در اینجا به عنوان مجری انتخابات بودیم و همانطوری که اثبات کردیم که برای ما مهم نبود چه کسی انتخاب می‌شود، تا ارسال اعتبار نامه به مجلس شورای اسلامی با ما بود، و بعد از آن هیچ ارتباطی با ما نداشته است. این پروسه آخری که در رابطه با تاجگردون اتفاق افتاده، مربوط به خود مجلس است.
 معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: تنها مسئله‌ای که به ما بر می‌گشته و بر می‌گردد، امنیت استان است. امنیت استان هم بسم الله، همانجوری که در انتخابات با بی طرفی امنیت را ایجاد کردیم، در این مسائل هم اینگونه عمل خواهیم کرد.
جمالی تاکید کرد: کل این جریانات کذب محض است و اگر افرادی و یا جماعاتی مدعی این قضیه هستند، ادله‌های محکمه پسندشان را ارائه بدهند.
وی در پاسخ به سئوالی در خصوص عزل مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: قسم می‌خورم که اصلاً خبردار نشدم که آقای محمدی تبار را کی می‌خواهند، بردارند. و باور کنید. من در کمیسیون دانشجویی بودم که وقتی امدم، گفتند، تودیع و معارفه سه تن از مدیران است. این قضیه در حوزه عمرانی اتفاق افتاد و هیچ ربطی به من هم نداشت.


کد مطلب: 423274

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423274/جمالی-شایعات-علیه-خود-پاسخ-هیچ-نسبت-فامیلی-نماینده-شیراز-ندارم-ارسال-مدارک-سوی-زاکانی-نجابت-تاجگردون-کذب-محض

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1