تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۴۲۳۲۷۱
امیرآبادی:

دقایق مجلس میلیون ها تومان هزینه برای کشور به همراه دارد

۵
۱
دقایق مجلس میلیون ها تومان هزینه برای کشور به همراه دارد
کبنا ؛عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه تهدید کردن در شأن نماینده مجلس نیست، گفت: برگزاری دقیقه های صحن علنی میلیون ها تومان برای کشور هزینه دارد.
به گزارش کبنا، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 25 تیرماه) مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده 75 آیین نامه داخلی در واکنش به صحبت های حمیدرضا حاجی بابایی گفت: امروز صبح هنگام اعلام اسامی کاندیداهای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات برای عضویت در شورای صندوق توسعه ملی و شورای پول و اعتبار، شمس الدین حسینی، زنگنه و دشتی اردکانی به نحوه قرائت اسامی اعتراض کردند، در همین راستا آقای حسینی نیز فرمودند جزو شورای صندوق توسعه نبوده و از اعضای شورای پول و اعتبار هستند، بنابراین مجبور شدیم مذاکرات را متوقف کنیم، در حالی که دقیقه های برگزاری صحن علنی، میلیون ها تومان برای کشور هزینه در بر دارد.

ترکیب مجلس آینده

نماینده مردم قم در مجلس یازدهم خطاب به حاجی بابایی افزود: شما در نامه معرفی اعضا اشتباه کردید و این اشتباه هم تایپی نبوده است، از این رو بنده در پاسخ به آقای حسینی عرض کردم که مقصر بنده نبودم و کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات اشتباه کرده است، حال بنده چه توهینی به شما کرده ام که می فرمایید آخرین بارت باشد؟ آیا این تهدید نیست؟ این شأن نماینده است که نماینده ای دیگر را تهدید کند؟ شما تهدید کردید که آخرین بارت باشد، چه کاری می خواهید انجام دهید، می خواهید بنده را بکشید؟
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حسن نوروزی نیز گفت: صبح فراکسیون ایثارگران جلسه داشت و بنده هم برای رأی به آقای نوروزی در این جلسه حاضر شدم، اما آقایان دشتی اردکانی، رسولی نژاد، رحیم زارع و جوکار بنده را به زور کاندیدا کردند، در حالی که بنده تصمیمی بر این کار نداشتم. این افراد در اینجا حضور دارند و می توانند شهادت بدهند.
امیرآبادی تصریح کرد: بنده قانون ایثارگران برنامه ششم توسعه را نوشتم و ایثارگر هستم، شما هم ایثارگر هستید، بنابراین هر دو می توانیم خود را در معرض رأی نمایندگان قرار دهیم. اگر رأی دادند در آن سمت، خدمت می کنیم و در غیر اینصورت نیز به گونه ای دیگر و مانند دیگران به خدمت می پردازیم. حال چرا از اینکه به شما رأی ندادند، ناراحت شدید؟
نام شما

آدرس ايميل شما

حق
Iran, Islamic Republic of
بی لیاقت نماینده های قم مثال زدنی هستند علم و سواد کافی ندارند فقط داخل مجلس سروصدا می کنند
اصفهان
Iran, Islamic Republic of
این جارو جنجال ها به خاطر مردم است یا اینکه به خاطر کمیسیون ها و فرا کمیسیون صندلی بالاترهاست
خواهشا ازدرد و بدبختی و احساسات مردم برای اهداف سیاسی سواستفاده نکنید
حق
Iran, Islamic Republic of
بی زحمت وقت مجلس و مردم را نگیر
حق
Canada
کاسه و کوره تان را جمع کنید
حق
Iran, Islamic Republic of
کیسه دوخته اید واسه جیب خودتان ۲۳۰ میلیون تومان کم برایتان
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1