تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب : ۴۲۳۱۶۸
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمدخبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی در دهدشت

۰
برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی در دهدشت
کبنا ؛محمدجعفر رستمی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد امروز، 22 تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت دهدشت با استفاده از اساتید و مدرسین متخصص و متعهد، دوره‌های مختلف را با اقساط و تخفیف با ارائه گواهینامه معتبر تشکیل می‌دهد.
وی بابیان اینکه همه افراد در سنین کودکی تا میان‌سال و بالاتر می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند و به یادگیری بپردازند، افزود: یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پر کردن اوقات فراغت فرزندان در انواع کلاس تابستانی جهاد دانشگاهی است.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری کلاس‌های حضوری، مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت دهدشت برخی از کلاس‌های خود را از طریق سامانه آموزش مجازی به فراگیران ارائه خواهد داد.
رستمی، اتوکد، آموزش GIS،GPS ، نقشه‌برداری با دوربین توتال استیشن، ایمنی صنعتی(HSE)، مهارت‌های هفت‌گانه کامپیوتر(ICDL)، نرم‌افزارهای (Spss،SAS ، (EVIEWE، مربیگری مهدکودک، طب سنتی (مقدماتی)، کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی، تکنسین داروخانه و دستیار دندان‌پزشک را از کلاس‌های در حال برگزاری مرکز کوتاه‌مدت دهدشت عنوان کرد.
وی تصریح کرد: همچنین در بخش اشتغال کلاس‌های پرورش زنبورعسل، پرورش مرغ بومی، پرورش و نگهداری دام، پرورش ماهیان سرد آبی و پرورش قارچ‌های خوراکی(صدفی و تکمه‌ای) در این مرکز در حال برگزاری است.
این مدرس درس روابط عمومی در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت دهدشت آمادگی کامل دارد تمام دوره‌های آموزشی موردنیاز کارکنان دولت، دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی را متناسب با نیاز آن‌ها برگزار کند، ضمن اینکه در پایان دوره‌های آموزشی به کسانی که موفق به گذراندن دوره گردند، گواهینامه معتبر علمی ارائه می‌شود.
رستمی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند به آدرس دهدشت، کوچه کمیته امداد، ساختمان شایان، طبقه زیرزمین مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 07432271004 تماس بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1