تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۲۳۱۵۸
فرماندار کهگیلویه خبر داد

بازگشت محدودیت‌های کرونایی در کهگیلویه/زنان بیشتر از مردان مبتلا شدند

۰
بازگشت محدودیت‌های کرونایی در کهگیلویه/زنان بیشتر از مردان مبتلا شدند
کبنا ؛علیرضا اتابک امروز در شورای سلامت شهرستان با اشاره به اینکه کویید۱۹ وارد موج جدیدی شده و شهرستان را به شدت درگیر کرده است،  اظهار داشت: روزانه آمار مبتلایان به کرونا در حال افزایش است.
فرماندار کهگیلویه گفت: تخت‌های بیمارستان دهدشت جوابگو نیست این در حالی است که بیمارانی از شهرستان‌های همجوار نیز در این بیمارستان بستری می‌شود و به لحاظ انسانی نمی‌شود از پذیرش آنها امتناع ورزید.
اتابک با بیان اینکه در شرایط فعلی بیش از هر زمانی به عنوان مسؤولی که باید تأمین کننده سلامت مردم باشیم رسالت تاریخی داریم، اضافه کرد: برای سلامتی مردم می‌بایست مجاهدت به خرج دهیم.
رئیس شورای سلامت کهگیلویه با اشاره به کنترل این بیماری در مرحله نخست، یادآور شد: در موج اول مقابله کردیم اجازه ندادیم بیماری نمود پیدا کند اما مراودات شهرهای همجوار قابل کنترل نیست و باعث شیوع شد.
وی گفت: در موج دوم مبتلایان خانم درصد بیشتری را به خود اختصاص دادند و این ناشی از بی‌احتیاطی و بی‌توجهی نسبت به توصیه‌های بهداشتی و شرکت در تجمعات عروسی و عزاداری است.

اتابک اضافه کرد: خدمات بانک‌ها و ادارات نباید منجر به آسیب دیدن مردم شود.
وی از اعمال محدودیت‌های دوباره در سطح شهرستان خبر داد و تصریح کرد: اجرای طرح ترافیک در محدوده‌های پرخطر شهر در ساعات پرتردد یکی از برنامه‌هاست.
وی گفت: از برگزاری مراسمات عزاداری جلوگیری خواهد شد و مخابرات موظف است سامانه‌های ارسال پیامک حجمی را تا اطلاع ثانوی مسدود کند.
این مسؤول اضافه کرد: همه باغ‌های تفریحی و تالارها از امروز تعطیل می‌شوند.
اتابک با بیان اینکه ارائه خدمات به ارباب رجوع فاقد ماسک ممنوع است، تأکید کرد: ادارات بانکها و موسسات پرتردد یک نفر را به عنوان کنترل کننده فاصله اجتماعی انتخاب کنند اگر رعایت نشود به تخلفات معرفی شود.
وی گفت: فروشگاهها و مراکز طبخ در صورت عدم رعایت دستورالعمل تعطیل شوند ، مهمانپذیرها و هتل‌ها با حساسیت بالا مورد بازرسی قرار گیرند و عرضه هرگونه مواد دخانی ممنوع و طبق حکم دادستان جز جرایم سنگین محسوب و با متخلف برخورد قضایی خواهد شد.
فرماندار کهگیلویه در عین حال گفت: شهرستان وارد پیک خطر نشده اگر مصوبات اجرایی شود قطعا شرایط قابل کنترل است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1