کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان:

آغاز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد

22 تير 1399 ساعت 12:05

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز مرحله اول طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، با حضور مقتدر نیروی انتظامی خبر داد.


به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، نشستی در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان برگزار شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این نشست، از آغاز مرحله اول طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، با حضور مقتدر نیروی انتظامی خبر داد.
به گزارش کبنا؛ سید علی ملک حسینی در حاشیه ی نشستی که جهت هماهنگی و صدور دستورات قضایی با حضور جانشینان فرماندهی انتظامی شهرستان بویراحمد، پلیس راهور و فرماندهی یگان امداد در این دادسرا برگزار گردید، گفت: با توجه گزارشات و مطالبات مردمی در خصوص زیست شبانه، ایجاد مزاحمت برخی اراذل و اوباش در ساعات پایانی شب از طریق رانندگی نامتعارف، و انجام حرکات خطرناک ،ایجاد آلودگی صوتی و سلب آسایش عمومی ، این طرح اجرا می شود.
وی افزود: مرحله نخست طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گام اول، به مدت یک ماه، با نظارت قضات دادسرای مرکز استان، توسط تیم های عملیاتی نیروی انتظامی اجرا خواهد شد.
ملک حسینی گفت: خودروهای فاقد پلاک یا آنهایی که پلاک های مخدوش دارند و با انجام حرکات نامتعارف موجب سلب آسایش عمومی شوند،توقیف و به پارکینگ هدایت خواهند شد.
این مقام قضایی اظهار کرد:رانندگان خودروهای متخلف، به اتهام اخلال در نظم و سلب آسایش عمومی، تحت پیگرد قرار می گیرند.
سید علی ملک حسینی در پایان گفت: امنیت پایدار خط قرمز دستگاه قضایی بوده و با مخلین نظم و امنیت برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت.


کد مطلب: 423155

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423155/آغاز-طرح-ارتقاء-امنیت-اجتماعی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1