کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شهردار دوگنبدان خبر داد؛

تعریض کانال بلوار امام حسن(ع) در اولویت شهرداری دوگنبدان

22 تير 1399 ساعت 11:56

شهردار دوگنبدان از شروع عملیات تعریض کانال هدایت فاضلاب و روان آبهای سطحی بلوار امام حسن (ع) پانصددستگاه- مستقیم خبر داد.


شهردار دوگنبدان گفت: براساس تجارب سالهای گذشته که در فصل بارندگی شاهد پیامدهای سرریز آب به دلیل عرض کم کانال و فرسوده بودن این کانال بودیم، و آب به درون کوچه و منازل کوچه اول و دوم بلوار جاری می‌شد.
به گزارش کبنا؛ ظفری افزود: برای تعریض و ساماندهی، به دلیل اینکه ظرفیت و کشش هدایت فاضلاب و روان آب را نداشت و در فصل بارندگی، آبهای سطحی نیز به آن اضافه می‌شد که باعث گرفتگی های مکرر و یا سرریز فاضلاب در سطح بلوار و حتی منازل مسکونی آن منطقه می‌شد.
ظفری اظهار کرد: با درخواست عده ای از شهروندان ساکن در این منطقهه و باتوجه به ضرورت موضوع، عملیات تعریض این کانال بصورت ویژه آغاز و با توجه به مشکلات موجود و تردد بالا، به حمداله کار به سرعت در حال انجام می‌باشد که امیدواریم بزودی شاهد اتمام پروژه و بهره برداری از آن باشیم.
ظفری بیان کرد: در نهایت از شکیبایی همه شهروندان عزیز که ما را در روند عملیات این پروژه،صبورانه یاری نمودند، خصوصا اهالی ساکن بلوار امام حسن (ع) عرض تشکر و قدردانی ویژه داریم.


کد مطلب: 423154

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423154/تعریض-کانال-بلوار-امام-حسن-ع-اولویت-شهرداری-دوگنبدان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1