کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری طرح اوقات فراغت در ۶۰۰ کانون کهگیلویه و بویراحمد ( + عکس )

22 تير 1399 ساعت 11:48

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح اوقات فراغت از ۱۰ تیر تا ۵ شهریور ماه امسال در سطح استان برگزار می‌شود.


 مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح اوقات فراغت از ۱۰ تیر تا ۵ شهریور ماه امسال در سطح استان برگزار می‌شود.
 علیرضا دولت آبادی پیش از ظهر ( روز یکشنبه ۲۲ تیر ماه) در نشست خبری با خبرنگاران افزود: این طرح در ۶۰۰ کانون فرهنگی و هنری استان و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جهت پیشگیری از کرونا اجرا خواهد شد.
 وی اظهارکرد: این طرح فرصتی برای جذب جوانان و نوجوانان در کانون‌های مساجد است.
 مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این طرح در سه سطح فرهنگ، هنر و نوآوری اجرا می‌شود که کلاس‌ها، همایش‌ها، نشست‌های محفلی، مسابقات مجازی، نمایشگاه قرآن و کتاب مجازی و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و نشریات مجاری از جمله برنامه‌های ما در این طرح است.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423153-1.jpg
 علیرضا دولت آبادی

دولت آبادی تصریح کرد: همچنین برگزاری کارگاه‌های طرود، نمایش، فیلم، داستان نویسی و نمایش نامه نویسی در این طرح پیش بینی شده است.
 وی ادامه داد: اولین رویداد ایده‌پردازی کارآفرینی فرهنگی را در سه رشته خواهیم داشت و قبل از برگزاری این رویداد آموزش و توانمندسازی برگزار و تسهیلات جهت وارد شدن به بازار کار پرداخت می‌شود.
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح روح مقاومت عنوان کرد: این طرح جهت آشنایی با روح مقاومت، الگو سازی و ارتقای فرهنگ مقاومت در کانون مساجد در قالب بازخوانی وصیت نامه شهدا، فیلم، آهنگ، صوت و عکس نوشت برگزار می‌شود.
 دولت آبادی تصریح کرد: طرح سه شنبه‌های تکریم با هدف دیدار از خانواده و تجلیل از شهدای شاخص با رعایت دستورالعملهای بهداشتی اجرا خواهد شد.
 وی با اشاره به طرح ابتکاری با همکاری کانون مساجد، موسسه مرهم و ارشاد اسلامی تاکید کرد: در این طرح بیماران مادرزادی شناسایی و همه مراحل اعزام، اسکان، ویزیت، عمل و درمان بصورت رایگان خواهد بود.
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: همچنین جشنواره مسابقات سرود، تواشیح و نغمه‌های آسمانی نیز در کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود.
 دولت آبادی با بیان اینکه همچنین برنامه معرفی روستای برتر فرهنگی استان را با محوریت نگاه همه جانبه به ظرفیت‌های استان خواهیم داشت، گفت: اولین سوگواره شعر آئینی همزمان با ماه محرم در استان اجرا خواهد شد. همچنین طرح نهضت سواد رسانه برای همه با پوشش ۱۰۰ کارگاه را خواهیم داشت.
وی در پایان گفت: مسابقه مجازی دل‌نوشته ای به امام رضا (ع) برگزار شد که ۱۴۰۰ اثر برای شرکت در این مسابقه ارسال شده و در آینده نزدیک برگزیدگان معرفی و تجلیل خواهند شد.
 


کد مطلب: 423153

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423153/برگزاری-طرح-اوقات-فراغت-۶۰۰-کانون-کهگیلویه-بویراحمد-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1