تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۴۲۳۱۲۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ارسال پیامک تشییع در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است/ مراسمات عروسی یا عزا کانون شیوع بیماری کرونا در استان هستند/ اعمال محدودیت ها برای صیانت از سلامت مردم است

۰
ارسال پیامک تشییع در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است/ مراسمات عروسی یا عزا کانون شیوع بیماری کرونا در استان هستند
کبنا ؛حسین کلانتری در نشست ستاد مقابله با کرونا در استان، اظهار داشت: هرگونه ارسال پیامک ‌های تشییع، تدفین و ترحیم در استان ممنوع است.
به گزارش کبنا؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از مجموع ۳۱ فوتی کرونا در استان، ۲۸ نفر بیماری زمینه ‌ای داشته و این آمار نشان دهنده در خطر بودن گروه آسیب پذیراست.
وی با تاکید بر اینکه فعالیت تالارهای پذیرایی منوط به تایید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد است، بیان کرد: بازگشایی و فعالیت تالارهای پذیرایی منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی و تایید کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی است.
کلانتری با بیان اینکه تجمعات بیش از ۱۰ نفر در بسیاری از کشورهای دنیا ممنوع شده است، عنوان داشت: رعایت فاصله ‌ گذاری‌ های هوشمند و اجتماعی در کشور و استان ما نیز ضروری است.
نماینده عالی دولت در استان، اظهار داشت: کارمند و نیرویی که در دستگاه ‌ها پروتکل‌ های مقابله با کرونا را رعایت نکرده و از ماسک استفاده نکنند به تخلفات اداری معرفی می‌ شوند.
کلانتری از همه پزشکان، پرستارانی که عاشقانه و جهادگرانه در این خط مقدم تلاش می کنند و از همه کسانی که برای پیشگیری، کنترل، مقابله و درمان این بیماری تلاش می نمایند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.
وی تصریح کرد: باید نظارت‌ های نظام مند و خروجی محور داشته باشیم و ارائه خدمات دستگاه ‌ها نیز مشروط به استفاده از ماسک توسط مراجعین است.
کلانتری با بیان اینکه مراسمات عروسی یا عزا کانون شیوع بیماری کرونا در استان هستند، ابراز کرد: ما از رونق فعالیت‌ ها و کسب و کار مردم خوشحال می ‌شویم، اما حفظ سلامت مردم ضروری بوده و بر اساس مصوبات قانونی اقدام خواهد شد.
وی تاکید کرد: با توجه به شرایط کنونی، مردم از برگزاری مراسم عروسی در منازل به دلیل عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی اکیدا خودداری کنند .
کلانتری گفت: دانشگاه علوم پزشکی روزانه اسامی افراد مبتلا شده به کرونا را به فرمانداران شهرستان های 8 گانه استان ارسال کرده تا براساس اطلاعات به روز تصمیم های لازم در خصوص آن شهرستان گرفته شود.
مقام ارشد اجرایی استان تاکید کرد: مردم نسبت به بیماری کرونا ساده انگاری نکنند.
کلانتری بیان کرد: صنوف و دستگاه های رعایت کننده پروتکل های بهداشتی تشویق می شوند.
وی با تاکید بر اینکه مهم ترین دغدغه ما حفظ سلامت مردم است، تصریح کرد: اعمال محدودیت ها تنها برای محافظت از جان مردم است.
کلانتری گفت: بر اساس آمارهای ملی با تلاش بخش ‌های مختلف، شرایط به گونه ‌ای مدیریت شده که به لحاظ خدمات دهی پوشش مناسبی شکل گرفته، اما افزایش مبتلایان به سیستم‌ های مختلف درمانی از جمله پزشکان و پرستاران فشار وارد می ‌کند
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1