کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگوی اختصاصی کبنانیوز با نماینده بویراحمد و دنا:

موضع روشنفکر در خصوص اعتبار نامه تاجگردن مشخص شد؟

21 تير 1399 ساعت 12:33

یکی از شعار های اصلی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در شفافیت آرا نمایندگان آن هم در مجلس و هم در زمان انتخابات بوده است اما باید ببینیم تا چه اندازه بر سر حرف خود باقی مانده است؟


 اعتبار نامه تاجگردون فرصت مناسبی برای شفافیت آرای نمایندگان مجلس یازدهم و تحقق این وعده نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی است.
به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد و دنا صبح امروز (شنبه 21 تیرماه 99) در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان بویراحمد در پاسخ خبرنگار کبنا به این سؤال که شما بر شفافیت آرای نمایندگان آن هم در مجلس و هم در زمان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید زیادی داشتید، الان با توجه به رای گیری در نشست علنی در خصوص اعتبارنامه تاجگردون مردم منتظر هستند که نمایندگان در این خصوص شفاف سازی کنند و رأی شما به اعتبار نامه تاجگردن منتخب مردم گچساران و باشت چه بود؟
اما روشنفکر با بیان اینکه کمبود وقت دارد و باید در نشستی در شهرستان دنا شرکت کند از پاسخ دهی خودداری کرد. در حالی که پاسخ به این سؤال شاید وقت کمی را از وی می‌گرفت، و از پاسخگویی امتناع کرد.
مسئول دفتر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی نیز با حمایت از عدم پاسخگویی این نماینده تاکید داشت اعتبار نامه آقای تاجگردن رد شده و در این پاره وقت به سر آمده و دیگر نیازی به اظهار نظر در این خصوص وجود ندارد.
به گزارش کبنا، رد یا تائید اعتبارنامه‌ها از حقوق نمایندگان به حساب می‌آید پس بدون شک جناب آقای روشنفکر بدون هیچ مانعی و به راحتی می‌تواند در این خصوص ابراز نظر کند.
شفافیت یکی از موضوعات مهم کشور است و بسیاری از گرفتاری‌هایی که ما اکنون در حوزه‌های مختلف با آن مواجه هستیم ناشی از عدم شفافیت است.
مردم و شاید هم مجلس به دلیل تناقض در موضع‌گیری‌های نمایندگان دچار مشکل شده‌اند، چنانکه در خصوص قالیباف رئیس مجلس شورای یازدهم نیز این عدم شفافیت از سوی رسانه ها مورد پرسش و مطالبه قرار گرفت. شفافیت آرای نمایندگان می‌تواند معضلات را تا حدود زیادی حل کند.


کد مطلب: 423108

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423108/موضع-روشنفکر-خصوص-اعتبار-نامه-تاجگردن-مشخص

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1