کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت مطرح کرد

ابهام در آتش‌سوزی خائیز کهگیلویه / لزوم ورود مسئولان امنیتی

20 تير 1399 ساعت 14:46

وحدانی‌فر آتش‌سوزی‌های مکرر در خائیز را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه انسان نمی‌تواند خود را قانع کند این حوادث سهوی است، افزود: از مسوولان امنیتی استان انتظار دارم ورود کنند نسبت به این مسئله جدی باشند.


امام جمعه دهدشت گفت: سهوی بودن همه آتش‌سوزی‌های خائیز پذیرفتنی نیست مسوولان امنیتی نسبت به این مسئله با جدیت وارد شوند.
  
فیلم) آتش سوزی خائیز
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت به تبیین بخشی از پاسخ رهبر انقلاب به نامه رهبر حماس پرداخت و اظهار داشت: در شرایط کنونی حمایت ایران از سرزمین فلسطین از بحر تا نهر را مشخص می‌کند.
امام جمعه دهدشت از اسماعیل هنیه به شخصیت محبوب و دارای جایگاه در فلسطین نام برد و گفت: قدس و فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلام است.
وی اضافه کرد: حماقت ذاتی صهیونیست و آمریکا باعث ایجاد جبهه جدید شده اما نقشه آنها نقش بر آب خواهد شد. ایران اسلامی با آگاهی از شرایط کنونی فلسطین و نقطه ضعف دشمن می‌داند تحرکات عجولانه ترامپ و نتانیاهو به جایی نخواهد رسید.
وی با بیان اینکه آزادی فلسطین آرمان ماست تاکید کرد: تا تحقق این آرمان وظیفه انسانی،  انقلابی و شرعی و دینی خود را انجام می‌دهیم.
وحدانی‌فر با اشاره به مسئله تحول مد نظر رهبر انقلاب گفت:  سال۹۹ با ویروس کرونا شروع شد اما این بیماری فرصت‌هایی ایجاد کرد، مشارکت مردم و همدلی در جامعه دینی زیباترین تصاویر اخلاقی را به جهان نمایش داد.
وی اضافه کرد: این یک فرصت است از همین روحیه حهادی باید استفاده شود.
خطیب نماز جمعه دهدشت تصریح کرد: مجلس یازدهم با ترکیب جوان و انقلابی، عملکرد خوب قوه قضائیه در مبارزه با فساد و تلاش دولت برای زدودن تحریم‌ها اینها فرصت است.
گرگ‌ آداب مذاکره را نمی‌داند
حجت الاسلام و المسلمین علی وحدانی فر امام جمعه دهدشت

وحدانی‌فر گفت: تاب‌آوری مردم در سختی‌ها مهمترین مسئله است باید از این فرصت برای برنامه‌ریزی مدون بلندمدت استفاده شود.
وی خطای راهبردی آل سعود در اهانت به آیت الله سیستانی را یادآور شد و افزود: اینها شمشیر را برای مرجعیت از رو بسته‌اند، فکر می‌کنند با این کارها بین شیعه و سنی اختلاف می‌افتد غافل از اینکه با این اقدام سخیفانه روز به روز جامعه دینی اسلام را نسبت به خود متنفر خواهند مرد.
وحدانی فر تصریح کرد: از علما، مراجع و ائمه جماعات توقع می‌رود این حرکت بی‌تدبیرانه را محکوم کنند بدانند آیت الله سیستانی بر قلوب ما حکومت می‌کند.
امام جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنانش وضعیت مدیریت شهری را متذکر شد و گفت:  در خصوص عملکرد شورا و شهرداری فعلاً از بیان عرایض صرفنظر می‌کنم در فرصتی دیگر به آن خواهم پرداخت اما از شهروندان توقع دارم در نظافت شهر کمک کنند فرهنگ شهر ما خانه ما نهادینه شود.
وی همچنین از مدیرکل بهزیستی استان خواست مشکل مسکن ناشنوایان دهدشت را مورد رسیدگی قرار دهد.
وحدانی‌فر آتش‌سوزی‌های مکرر در خائیز را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه انسان نمی‌تواند خود را قانع کند این حوادث سهوی است، افزود: از مسوولان امنیتی استان انتظار دارم ورود کنند نسبت به این مسئله جدی باشند.
وی با بیان اینکه پاسخگویی برای مسوول نظام اسلامی تکلیف و واحب است ضمن قدردانی از پاسخگویی مدیرعامل آبفا به مطالبات مردم تصریح کرد:  توقع داریم مشکل تصفیه‌خانه دهدشت برطرف شود.

تصاویری از آتش سوزی خائیز


کد مطلب: 423077

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423077/ابهام-آتش-سوزی-خائیز-کهگیلویه-لزوم-ورود-مسئولان-امنیتی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1