کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

دیدار روشنفکر با مهرداد بذر پاش ( + تصاویر )

19 تير 1399 ساعت 19:17

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی افزایش آسیب‌های اجتماعی را نگران کننده دانست و گفت: بیکاری مهمترین دلیل است.


نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی افزایش آسیب‌های اجتماعی را نگران کننده دانست و گفت: بیکاری مهمترین دلیل است.
 به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر در نشست با مهرداد بذرپاش رئیس هیئت مدیره بنیاد اجتماعی برکت احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، اظهار داشت: انتظار می‌رود ستاد اجرایی و بنیاد برکت احسان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهر یاسوج و حاشیه آن و نیز مناطق روستایی به کمک مسئولان اجرایی بیاید.
 وی با اشاره به ضرورت ارائه خدمات به استان‌های کمتر برخوردار با هدف تحقق عدالت اجتماعی، عنوان کرد: برگزاری کارگاه‌های متعدد در مناطق محروم با هدف کاهش مشکلات بهداشتی و آسیب‌های اجتماعی ضروری است.
 نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در برخی مناطق شاهد کمبودهای بهداشتی، فقر و ضعف آگاهی در حوزه بهداشت هستیم، خاطرنشان کرد: کار جهادی برای افزایش آگاهی در حوزه بهداشت و درمان در مناطق محروم و کم‌برخوردار در دستور کار باشد.
 روشنفکر تاکید کرد: ضروری است ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و  بنیاد اجتماعی برکت احسان برای تجهیز خانه‌های بهداشت و درمانگاه‌های مناطق محروم و نیز کمبودهای بیمارستان‌های شهر یاسوج و تقبل هزینه‌های درمانی بیماران خاص، فقیر و محروم از هیچ کوششی دریغ نکنند.


کد مطلب: 423058

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423058/دیدار-روشنفکر-مهرداد-بذر-پاش-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1