کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشتی از سید علیرضا کریمی؛

«فتح الفتوح تاجگردون»؛ حالا برای مردم کار کنید!

19 تير 1399 ساعت 11:15

حالا که اعتبار نامه این نماینده رد شده و دیگر در راس امور نیست توضیح داده شود برنامه بعدی چیست و چه زمانی بناست نمایندگان محترم و معزز مجلس یک برنامه و راهکار عملی برای حل مشکلات اقتصادی مردم ارائه دهند؟


یادداشتی از سید علیرضا کریمی؛
خب ماجرای غلامرضا تاجگردون ختم به خیر شد و مراد برادران حاصل شد. اکنون که از این موضوع داغ فارغ شدند آقایان بفرمایند برای این اقتصاد چه می‌خواهند انجام دهند؟ بگذارید صریح‌تر عرض کنم: از ابتدای تشکیل این مجلس دغدغه آقایان، اعتبارنامه تاجگردون بود و حالا که اعتبار نامه این نماینده رد شده و دیگر در رأس امور نیست توضیح داده شود برنامه بعدی چیست و چه زمانی بناست نمایندگان محترم و معزز مجلس یک برنامه و راهکار عملی برای حل مشکلات اقتصادی مردم ارائه دهند؟
اگر بناست کماکان شعر و شعار سر داده شود مردم گوششان پر است باید شفاف گفته شود چه ریل‌گذاری قرار است صورت بگیرد تا کمی از آلام مردم کاهش یابد.
از سخنان دیروز نمایندگان مجلس اینگونه برمی‌آید که گویی فتح الفتوحی رخ داده و خیلی مسرور بودند از اینکه مانع نمایندگی تاجگردون شده‌اند؛ علی برکت الله. ولی شادی واقعی زمانی حاصل می‌شود که به دور از بازی‌های سیاسی و ایجاد حواشی مثل آن چیزی که هنگام حضور ظریف در مجلس رخ داد، قدمی و گامی در جهت بهبود اوضاع برداشته شود.
اگر دولت روحانی ضعیف است، اگر دولت روحانی ناکارآمد است، اگر دولت روحانی در مسیر غلطی است، اگر دولت روحانی کابینه ناتوانی دارد، اگر اصلاً شخص رئیس جمهور درایت لازم را ندارد، اگر قرار دادی و تفاهمی مانع است، اگر برجامی نباید باشد، اگر تدبیری باید اندیشیده شود و... الحمدلله قانون دست نمایندگان مجلس را باز گذاشته است که به تمام مواردی که ذکر شد عمل کنند و طرحی نو در اندازند.
باید آقایان باور کنند و تصدیق بفرمایند که کشاندن امثال ظریف به مجلس و ناسزا بار آنان کردن برای مردم نان نمی‌شود. به وزیرخارجه گفتید دروغگو و خائن چه شد؟ هیچ. اگر برجام مضر و سمی است طرح خروج از برجام را با قید سه فوریت بنویسید. یعنی همانطور که توانستید تاجگردون را از بهارستان اخراج کنید برجام را هم کان لم یکن نمایید و حتی ایران را از «ان پی تی» خارج کنید. ما بارها و بارها به دولت روحانی بدون خودسانسوری خاصی تذکر و هشدار دادیم و در نهایت هم به رئیس جمهور متذکر شدیم رفتار و عملکرد حضرتعالی با شان رأی بیست و چند میلیونی که به شما داده شد تناسبی نداشت و ندارد. عرضم اینجاست انتقادها به دولت برقرار و استوار است و جای بهانه‌ای نیست لیکن مجلس چه می‌خواهد بکند؟
آیا بناست اهالی بهارستان در طول 4 سال گرفتار حواشی سیاسی باشند؟ دولت روحانی کمتر از یک سال دیگر می‌رود و به احتمال فراوان دولتی یکسو با مجلس می‌آید. آن زمان که روحانی و ظریف نیستند به چه کسی می‌خواهند ناسزا بگویند؟
منبع آفتاب یزد


کد مطلب: 423047

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423047/فتح-الفتوح-تاجگردون-حالا-مردم-کار-کنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1